امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

اولتیماتوم جانشین اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح به دولت پاکستان؛ اقدامی علیه تروریست‌ها نکنید ‌وارد عمل می‌شو‌یم
یکشنبه, 12 اسفند 1397 07:38

اولتیماتوم جانشین اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح به دولت پاکستان؛ اقدامی علیه تروریست‌ها نکنید ‌وارد عمل می‌شو‌یم

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرزبه نقل از خبرگزاری تسنیم  سردار سرتیپ میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره پاسخ به سئوالی درباره نحوه برخوردهای آتی سپاه با تروریست‌ها اظهار داشت: بعد از اقدام تروریستی زاهدان و هشدار جدی که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به دولت پاکستان داد، دولت پاکستان یا باید وارد عمل شود و تروریست‌ها را از کشور خود خارج کند و یا اینکه جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت خود این حق را دارد در هرکجا که لازم باشد نسبت به آن‌ها اقدام کند.

وی تأکید کرد: دولت پاکستان اعلام کرد تمام اقدامات لازم  برای سرکوب تروریست‌ها را انجام خواهد داد در صورتی که اقدامی صورت نگیرد ما متناسب با شرایط برای مقابله با تروریست‌ها درنگ نخواهیم کرد.

جانشین اطلاعات نیرو های مسلح در پاسخ به سئوال دیگر ‌خبرنگار تسنیم با بیان این که مهم ترین مسئله بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری امید آفرینی است، گفت: بیانیه گام دوم در واقع چشم‌انداز روشن ملت ایران برای حرکت رو به جلوست زیرا یکی از اقدامات دشمن‌ یأس‌آفرینی است و مقام معظم رهبری درست در مقابل این جریان خبیث استکبار جهانی یک حرکت شتاب دهنده و امیدآفرین را در این بیانیه ترسیم فرمودند.

سردار سرتیپ میراحمدی خاطرنشان کرد: متأسفانه در مقابل جریان ناامن‌سازی روانی و شایعه‌پراکنی دشمنان نتوانستیم اقدامات قابل قبولی را انجام بدهیم‌.

جانشین اطلاعات ستاد نیروهای مسلح افزود: سایر دستگاه‌های کشور و رسانه‌های داخلی نقش مهمی را در این مسئله دارند و به نظر می‌آید سایر دستگاه‌ها نسبت به این مسائل برنامه روشن و مشخصی ندارند.

وی با اشاره به این که مشکلات موجود کشور ریشه آن دشمنان خارجی است، گفت : آمریکایی‌ها علاقه مندند با وجود مشکلات کشور جناح های سیاسی هم دیگر را متهم کنند اما ریشه اصلی مشکلات مردم تحریم‌های گسترده‌ای است که آمریکا ایجاد کرده است.

سردار میراحمدی افزود: رسانه‌های منتسب به سپاه الحمدالله با بصیرت و هوشمند هستند و باید حواسشان باشد تا مسائل درونی نشوند. 

خواندن 241 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 12 اسفند 1397 07:40
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز161
بازدید دیروز2060
بازدید این هفته6001
بازدید این ماه40376
کل بازدید1752632

پشتیبانی آنلاین

<