امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

رهنمودهای مقام معظم رهبری، بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است
چهارشنبه, 17 آذر 1395 09:20

رهنمودهای مقام معظم رهبری، بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:بیانات مقام معظم رهبری بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش تبیان البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: بیانات مقام معظم رهبری بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی ادامه داد: دغدغه‌های مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در زمینه فرهنگی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست به همین منظور دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی کشور باید تلاش کنند فرهنگ اسلامی را به معنی واقعی در بین آحاد جامعه نهادینه کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ادامه داد: کما اینکه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند؛ اصلاح ساختار فرهنگی مهم‌تر از ساختار اقتصادی است یعنی اگر فرهنگ جامعه‌ای اصلاح شود سایر امور آن کشور نیز اصلاح خواهد شد.
سید عباس مسعودی، ادامه داد: سخنان گوهربار مقام عظمای ولایت در هر زمینه‌ای می‌تواند راهکاری مناسب برای مسئولان اجرای و فرهنگی کشور به‌منظور توسعه و ترویج فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی باشد.
این فعال فرهنگی در البرز، خاطرنشان کرد: بیانات معظم له برگرفته از آیات و احادیث ائمه اطهار علیهم‌السلام است و تأثیر فراوانی بر روحیه معنوی افراد جامعه اسلامی می‌گذارد به همین منظور باید تلاش کنیم که به این سخنان گوهربار جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل دستگاه فرهنگی البرز، ادامه داد: امروز جهان از ایستادگی و مقاومت این نظام اسلامی در شگفت است چراکه نه‌تنها تحریم‌ها بلکه تهدیدات دشمنان ذره‌ای از علاقه این مردم به‌نظام و رهبری نکاسته است و اگر عده‌ای بلند گوی دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌شوند این امر ناشی از جهالت و عدم شناخت آن‌ها از اهداف عالیه این نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: تبلیغات اسلامی با برگزاری بیش از 900 برنامه متنوع فرهنگی از ابتدای سال جاری تاکنون نقش اثرگذار خود را در راستای توسعه و ترویج شعائر اسلامی ایفا کرده است.
ایشان یادآور شدند: شجاعت و عشق به ولایت و نظام را می‌توان در روحیه مدافعان حرم در سوریه و همچنین رزمندگان اسلام به‌ویژه در حوزه آب‌های خلیج‌فارس در مواجه با ناوهای آمریکای مشاهده کرد وقتی رسانه‌های غرب این قایق‌ها را معضلی جدی برای کشتی‌های جنگی امریکا به هنگام تجاوز به حریم آبی ایران قلمداد می‌کنند و این شجاعت‌ها برگرفته از فرهنگ اسلام و آموزه‌های آن است.

خواندن 758 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1518
بازدید دیروز1062
بازدید این هفته6261
بازدید این ماه52602
کل بازدید1764858

پشتیبانی آنلاین

<