امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،  حجت الاسلام سید عباس مسعودی ،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ضمن بازدید سرزده از اداره تبلیغات اسلانمی شهرستان ساوجبلاغ و تبیین نحوه برگزاری ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان اشتهارد با رییس اداره تبلیغات اسلامی و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام مسعودی ،ضمن تقدیر از همکاری فرمانداری شهرستان اشتهارد در برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دینی  برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی را در تبیین برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح و تبیین کرد.

وی اعزام روحانی به مناطق مختلف شهری و روستای استان البرز را راهبرد مهم سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نشر شعائر دینی و ارزش های عالی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد.

حجت الاسلام مسعودی ،تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه بویژه جوانان را یکی از مهمترین برنامه های این سازمان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور خاطر نشان کرد.

وی گفت:امروز دشمنان نظام اسلامی در تلاشند تا مردم را نسبت به انقلاب و مسئولان بدبین کرده و یاس و ناامیدی را در بین آنها توسعه و ترویج دهند به همین منظور حمایت از دستگاه های فرهنگی و برنامه های آنها می تواند در راستای ایجاد تحول فکری و فرهنگی در جامعه اثرگذار باشد.

مسعودی ،یکی از راهبرد های مهم سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین دستاورد های تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت:اعزام روحانی به مساجد و حسینیه های استان ،برگزاری دوره های آموزشی در حوزه تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی ،جلسات و پرسش و پاسخ در رابطه با چگونگی شکلگیری حرکت های انقلابی و نقش روحانیت در شکلگیری انقلاب اسلامی را از مهمترین این برنامه ها خاطر نشان کرد.

در پایان کردی، فرماندار اشتهارد بر همکاری مشترک با سازمان تبلیغات اسلامی تأکید و از زحمات حجت الاسلام احمدوند، رییس این اداره تقدیر و تشکر کرد.

 

خواندن 180 بار آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 24 دی 1397 12:10
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز613
بازدید دیروز2060
بازدید این هفته6453
بازدید این ماه40828
کل بازدید1753084

پشتیبانی آنلاین

<