امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و تقویت باورها ، یکی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است
پنج شنبه, 27 دی 1397 09:23

توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و تقویت باورها ، یکی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،امید سبزعلی ،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی در نشست با جمعیاز روابط عمومی های دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان البرز گفت:توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) یکی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

سبزعلی،  ادامه داد:تاسس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)به هدف نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی و جذب اقشار جامعه بویژه جوانان و نوجوانان به ارزش ها و شعائر دینی است.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ، برگزاری 1000 برنامه فرهنگی دینی توسط سازمان تبلیغات اسلامی به هدف توسعه آموزه های دینی با همکاری روحانیون مستقر ،مبلغین اعزامی را یکی از برنامه های مهم این سازمان انقلابی درطول سال برشمرد.

وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین جایگاه انقلاب و نقش آن در تقویت باورها و استقلال کشور گفت:رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی البرز با در نظر گرفتن محاسبات دینی و جایگاه منطقه ای انقلاب،  تقویت باوره ها و روحیه انقلابی به منطور تحقق بخشیدن به اهداف و افق روشن انقلابی اسلامی است.

سخنگوی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز  ، گفت:در نشست اخیر مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی البرز با مدیر کل محترم آموزش و پرورش همکاری مشترک در برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی با رویکرد تحول فرهنگی در نسل جوان و تربیت جوان انقلابی و مومن در دستور کار هر دو دستگاه قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان  به منظور ایجاد روحیه یأس و ناامیدی نسبت به نظام و انقلاب ،تلاش در زمینه تقویت باورها در آحاد جامعه بویژه نسل جوان را لازم و مهم خاطر نشان کرد.

امید سبزعلی ،گفت:امیدواریم که بتوانیم با همکاری روابط عمومی بنیاد شهید استان البرز ،گام های اثرگذاری را در راستای معرفی شهدای استان به نسل جوان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا کنیم.

وی گفت:باید جوانان به خوبی بفهمند که انقلاب،  استقلال ،عزت و شکوه ایران را به ارمغان آورده است و با برنامه ریز ی و ارائه راهکار مناسب از تلاش دشمن در کمرنگ کردن باورهای انقلابی جلوگیری کرد.

امید سبزعلی ، برگزاری گفتمان دینی ،جلسات پرسش و پاسخ ،سخنرانی با مضمون و محتوای اثرگذار،برگزاری دوره های آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار ،برگزاری همایش های و برنامه های مختلف را از مهمترین اقدامات تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد.

خواندن 183 بار آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 27 دی 1397 09:45
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز799
بازدید دیروز2060
بازدید این هفته6639
بازدید این ماه41014
کل بازدید1753270

پشتیبانی آنلاین

<