امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

ایران اسلامی،نمونه بارز استقلال طلبی و مردم سالاری دینی در سطح جهان است
شنبه, 29 دی 1397 11:57

ایران اسلامی،نمونه بارز استقلال طلبی و مردم سالاری دینی در سطح جهان است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

ایران اسلامی،نمونه بارز استقلال طلبی و مردم سالاری دینی در سطح جهان است

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدید کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:جمهوری اسلامی ایران،نمونه بارز مردم سالاری دینی در سطح جهان است.




حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز در گفتگو با سبزعلی،روابط عمومی این اداره کل،جمهوری اسلامی ایران را نمونه بارز مردم سالاری دینی برشمرد و گفت:مردم در این نظام اسلامی نقش مهمی در هدایت و جهت دهی به مسئولان و تعیین سرنوشت کشور خود دارند.

وی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران در بعد استقلال طلبی با درنظر گرفتن شعار نه شرقی و نه غربی علاوه بر حفظ وقار و عزت خود تلاش می‌کند تا روابط دوستانه خود را با سایر ملل حفظ کرده و در عین حال در مقابل زیاده خواهان با اقتدار ایستادگی کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:آمریکایی ها در بدو شکلگیری انقلاب اسلامی تلاش کردند تا به هر نحو ممکن نگذارند که جوانه های این انقلاب رشد کند و با لطایف الحیل تلاش کردند تا از شکل گیری این درخت تنومند جلوگیری کنند در حالیکه درایت حضرت امام خمینی (ره) و هوشیاری مردم توطئه های آنها را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام مسعودی،در ادامه گفت:می توان به جرأت گفت: انقلاب اسلامی قدرتمندترین تمدن اسلامی در تاریخ اسلام است کشوری که با این همه توطئه و و تحریم های ظالمانه توانسته است که مراحل رشد و توسعه خود را در تمامی ابعاد اقتصادی،نظامی وکشاورزی به سرعت طی کند این امر نماد بارز استقلال طلبی در طول تاریخ است.

وی دستیابی به پیشرفت های علمی و فناوری های نوین در زمینه های مختلف را از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:افزایش تعداد دانشجویان و دانشگاه ها،توسعه آموزش عالی،دستاورد های ایران اسلامی در زمینه نانو به منظور تولید دارو،پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه پزشکی در حالیکه در زمان طاغوت از پزشکان هندی بهره برده می شد،شبیه سازی حیوانات،پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه فضایی و ساخت ماهواره،رشد و توسعه صنعت،عضویت در باشگاه هسته ای جهانی،ساخت موشک های نقطه زن و غیره از نمونه های بارز استقلال طلبی و عزت و افتخاری است که اسلام برای ایران به ارمغان آورد.

سید عباس مسعودی، بر ضرورت توجه به وضعیت معیشتی مردم تأکید کرد و گفت:امروز وظیفه مسئولان حمایت همه جانبه از مردم است، مردمی که با تمام توان در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته و هرجا که نیاز بدانند بازهم حضور خواهند داشت و این مردم هستند که با حمایت از رهبری و مسئولان عاملی مهم در حفظ استقلال و امنیت کشور هستند.

وی گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران با همین استقلال طلبی و بهره مندی از رهنمود های ارزشمند مقام معظم رهبری مد ظله العالی توانسته است هیمنه آمریکای جنایتکار را در جهان بشکند و نمونه بارز آن شکست سیاست های آمریکا در سوریه،عراق و یمن بود که امروز خود آمریکایی ها هم به این شکست اذعان می‌کنند حصول به این مهم نتیجه تحمل سختی ها و حفظ استقلال ملی بود.

خواندن 311 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 29 دی 1397 11:59
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز261
بازدید دیروز1062
بازدید این هفته5004
بازدید این ماه51345
کل بازدید1763601

پشتیبانی آنلاین

<