امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

حضور مردم و مسئولان در مناطق سیل زده، ویترین همبستگی و اتحاد ملی ایران اسلامی بود
دوشنبه, 02 ارديبهشت 1398 11:21

حضور مردم و مسئولان در مناطق سیل زده، ویترین همبستگی و اتحاد ملی ایران اسلامی بود

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، درنشست شورای فرهنگی آموزش پرورش استان البرز که با حضور استاندار البرز در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: حضور آحاد مردم در مناطق سیل زده، ویترین همبستگی و اتحاد ملی ایران اسلامی بود.

وی گفت: بلایا و حوادث طبیعی یکی از مشیت‌های الهی در امتحان و آزمایش بنده‌های مؤمن است ولی بحمد الله مسئولان و مردم در سیل خوزستان و گلستان؛ اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد: خداوند بعضی اوقات بلاهای طبیعی چون سیل و زلزله را زمینه امتحان و آزمایش مردم آن دیار و سرزمین قرار می‌دهد و مردم غیور و شجاع ایرانی اسلامی در این امتحان الهی خوب رخشیدند.

سید عباس مسعودی، گفت: رویت صحنه‌های مختلف در حوزه فضای مجازی و رسانه همه و همه دال بر ایستادگی، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی بود.

وی در ادامه گفت: دشمن از هیمنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور بین‌اللمی آن در صحنه‌های نبرد و جهاد اسلامی در هراس است به همین منظور تلاش کرد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروهی تروریستی و نا کارآمد جلوه دهد لکن همگی شاهد حضور سپاه و نیروی‌های ارتش از همان ابتدا در مناطق سیل زده خوزستان و گلستان بودیم و به‌طور کلی می‌توان گفت این سیل عزت و اقتدار سپاه را به رخ جهانیان کشید.

حجت‌الاسلام مسعودی، در ادامه گفت: آمریکا فکر می‌کرد که با جلوگیری از ارسال کمک‌های بین اللملی می‌تواند روحیه امید و نشاط را در نیروی‌های نظامی و مردمی تبدیل به ضعف کند در حالیکه حمایت ارتش، سپاه، مسئولان و آحاد مردم بار دیگر دشمن را نسبت به اتحاد و همبستگی این ملت غیور و دلاور بیش از پیش آگاه کرد.

وی درپایان سخنان خود یادآورشد: مردم و مسئولان باید دوشا دوش هم با اتحاد و همدلی؛ شعار سال ۹۸ که توسط معظم له به نام سال رونق تولید نامگذاری شده است را جامه عمل بپوشانند چراکه فعالیت در این حوزه علاوه بر رونق تولید منجر به توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور و کاهش معضل بی‌کاری که یکی از شاخصه‌های مهم رشد آسیب‌های اجتماعی در کشور است، می‌شود.

خواندن 150 بار آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 02 ارديبهشت 1398 11:23
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1856
بازدید دیروز1201
بازدید این هفته8897
بازدید این ماه43272
کل بازدید1755528

پشتیبانی آنلاین

<