امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

دشمن خیال خاموش کردن نور اسلام را به گور می برد
پنج شنبه, 20 تیر 1398 14:13

دشمن خیال خاموش کردن نور اسلام را به گور می برد

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در دیدار با خانواده دو شهید مدافع حرم «رمضان فضل زاده» و «جاوید فضل زاده»، از شهدای مدافع حرم به عنوان قهرمانان اسلام در عصر حاضر یاد کرد و عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون فداکاری و از جان گذشتگی آن ها دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این شهدا بار دیگر یاد شهدای کربلا را در اذهان بشریت زنده کردند و به جهانیان و مستکبران عالم فهماندند که کربلا همیشه زنده است و ابرقدرت های عالم خیال خاموش کردن نور اسلام ناب محمدی (ص) را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزها با دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درس ایستادگی و آزادگی را به بشریت آموختند، اظهار کرد: شهدا با دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب (س) عزت، سربلند و پیروزی را برای اسلام به ارمغان آوردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اذعان کرد: ما این امنیت و عزت امروز کشور را مدیون شهدا به‌ ویژه شهدای مدافع حرم هستیم و تلاش می کنیم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای نظام اسلامی خود باشیم.

وی اظهار کرد: ابرقدرت های پوشالی همچون آمریکای جنایتکار به عزت و اقتدار ایران اسلامی پی برده اند که نمونه بارز آن را می توان در سرنگونی پهباد ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا بر فراز استان هرمزگان توسط غیور مردان سپاه پاسدران عنوان کرد؛ این ها همه مدیون جانفشانی شهداست.

ولایی برحق، مقاومت را بهترین گزینه در برابر زورگویی آمریکا دانست و بیان کرد: تجربه نشان داده که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مقاومت، ایستادگی و بهره گیری از توان داخلی کشور به منظور رفع کمبودها می توان قله های پیشرفت و ترقی را یکی بعد از دیگری پیمود.

شایان ذکر است این دو شهید از برادران افاغنه از دلاورمردان لشکر فاطمیون بودند؛ شهید رمضان فضل زاده در استان حلب سوریه شهر خانتومان به فیض شهادت نائل شد و شهید جاوید فضل زاده نیز در استان حما سوریه به لقاء پروردگار شتافت.

خواندن 258 بار آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 20 تیر 1398 14:13
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز59
بازدید دیروز1201
بازدید این هفته7100
بازدید این ماه41475
کل بازدید1753731

پشتیبانی آنلاین

<