امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

مجالس عزای حضرت اباعبد الله الحسین (ع) بهترین نردبان ترقی و هدایت بشریت است
یکشنبه, 17 شهریور 1398 10:08

مجالس عزای حضرت اباعبد الله الحسین (ع) بهترین نردبان ترقی و هدایت بشریت است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، در جمع عزادارن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین را بهترین ملجأ و منبع هدایت بشریت از ظلالت و گمراهی در عصر حاضر خاطر نشان کرد.

وی گفت:امروز تمامی پیروان مذاهب در اقصی نقاط دنیا به ارزش و عظمت قیام اباعبد الله الحسین علیه پی برده اند و همین مجالس سوگواری زمینه تحول معنوی را در پیروان این ادایان و گرایش آنها به اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام ولایی، ادامه داد:یکی از دعای های که انسان هر روز در نماز های واجب خود می خواند؛ دعای، اهدنا الصراط المستقیم است؛ یعنی خداوندا مار ا به راه راست هدایت کن،راه کسانی که به آنها نعمت دادی نه راه گمراهان و این دستگاه عزای حسینی یکی از بهترین راه های هدایت بشر از ظلالت و گمراهی است.

وی تصریح کرد:همه انبیاء و اولیای الهی به هدف هدایت انسانها به صراط المستقیم از سوی خداوند متعال مأمور شده اند و حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان،بهترین الگو و اسوه انسانها در هدایت اسلامی و جهت دهی معنوی هستند.

ولایی، خاطر نشان کرد:وظیفه مسئولان و دستندرکاران فرهنگی برگزاری هرچه بهتر مراسم عزای حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام از لحاظ کمی و کیفی است و هر چه بتوانیم به نحوه برگزاری این مجالس کیفیت ببخشیم به همان میزان در هدایت افراد جامعه به ارزش ها و شعائر دینی اثرگذار خواهیم بود.

این مسئول فرهنگی در استان البرز با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰۰ هیئت مذهبی در استان البرز مراسم عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام را برگزار می‌کنند، گفت:تبلیغات اسلامی با اعزام سخنران و معرفی مداحان توانمند به مساجد،هیئت ها و حسینیه ها و رصد برگزاری مراسم عزاداری ها تلاش می‌کند تا برنامه ها را از لحاظ کیفی ارتقاء بخشد.

حجت‌الاسلام ولایی، قرائت زیارت عاشورا،سخنرانی با موضوعات متنوع،جذاب و اثرگذار،روضه خوانی به همراه مداحی و سینه زنی را از مهمترین برنامه های هیئت های مذهبی استان البرز خاطر نشان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بهترین ملجأ هدایت و جهت دهی معنوی به بشریت در عصر حاضر خاطر نشان کرد و گفت:باید برای جوانان و نوجوانان جامعه به خوبی تبین کرد تمسک به درب خانه این بزرگوران تنها راه نجات آنها از فتنه های آخر الزمان است.

خواندن 270 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 17 شهریور 1398 10:11
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز655
بازدید دیروز1062
بازدید این هفته5398
بازدید این ماه51739
کل بازدید1763995

پشتیبانی آنلاین

<