چاپ این صفحه
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام معینی،معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری بیش از۴۲۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت (میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام دراستان البرز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه های در سطح مساجد،حسینیه ها و امامزاده های استان البرز برگزار می‌شود برگزاری این برنامه را به هدف اعلام همبستگی بین آحاد مرد به‌ویژه اقشار شیعه و سنی در استان البرز خاطر نشان کرد.

معینی، ادامه داد:سخنرانی، بیان فضایل و کرامات حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم،جلسات پرسش و پاسخ،جلسات محوری،اجرای گفتمان دینی،مراسم جشن،آذینبندی مساجد،حسینیه ها،مدیحه سرایی،محافل قرآنی،سرود خوانی و تواشی از مهمترین برنامه های است که با با هماهنگی ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان البرز برگزاری می‌شود.

وی گفت:با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه بین مسلمانان است،اجرای ویژه برنامه های فرهنگی می تواند در ایجاد همدلی و همزبانی و وحدت آحاد مردم در استان البرز اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه هفته وحدت بهترین فرصت به منظور یجاد روحیه همدلی و هم زبانی است بیان فضایل و ویژگی های امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام توسط مبلغین و مبلغات را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی دراین هفته مبارک خاطر نشان کرد.

گفتنی است؛این برنامه ها با همکاری روحانیون مستقر،هیئت های مذهبی،موسسات و کانون های فرخهنگی در سطح استان البرز برگزار خواهد شد.

خواندن 385 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 25 آبان 1398 08:52
امید سبزعلی

اخبار مرتبط

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید