چاپ این صفحه
به بهانه درگذشت فرج الله سلحشور
دوشنبه, 10 اسفند 1394 08:02

به بهانه درگذشت فرج الله سلحشور

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

هنر و فرهنگ ایران اسلامی هنوز طعم خوش حضور پر صلابت دهها میلیونی مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را به خوشی درک نکرده بود که خبر درگذشت فرج‌الله سلحشور یکی از تأثیرگذارترین سینماگران دینی و قرآنی کام هنر انقلابی را تلخ نمود.

سلحشور در طول دوران فعالیت درخشان و البته جریان ساز خویش خدمات و زحمات بسیاری برای هنر و سینمای ارزشی و ترویج فرهنگ و هنر قرآنی کشید و در خلق آثار ماندگار و البته مخاطب باور در این عرصه، لحظه ای را به بطالت نگذراند. یقین است زندگی فردی و تلاش هنری مرحوم سلحشور برای مصور کردن ساحت انبیاء و اولیاء الهی و تعمیق معارف ناب توحیدی موجب رضای خداوند و خاندان عصمت خواهد بود و امید است روح آن هنرمند متعهد با اولیاء الهی محشور باشد. فقدان این هنرمند توانا و انقلابی گرچه غمی بزرگ و محنتی جانسوز است اما آنچه منش اخلاقی و مشی هنری سلحشور است به عنوان نماد زندگی هنری توأم با آرمانگرایی و انقلابی گری بر سر راه جویندگان و طالبان راه حقیقت، خاصه جوانان هنرمند و خود باور این مرز و بوم زنده و بیدار است.

 سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان البرز فقدان این هنرمند توانمند و ارزشی را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

خواندن 889 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید