×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 942

چاپ این صفحه
رئیس کانون مداحان شهرستان نظرآباد با رئیس اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد دیدار کرد
دوشنبه, 19 بهمن 1394 08:17

رئیس کانون مداحان شهرستان نظرآباد با رئیس اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد دیدار کرد

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

رئیس کانون مداحان شهرستان نظرآباد با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد با حجت‌الاسلام احمدوند، رئیس این اداره دیدار کرد و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کانون مداحان شهرستان نظرآباد با حجت‌الاسلام احمدوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد دیدار کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم افزود: ما باید سعی کنیم آسیب های موجود در مراسمات مذهبی را برطرف و با برنامه ریزی صحیح از سبک های عزاداری مناسب استفاده کرده و به رهنمود های مقام معظم رهبری دراین امر عمل نماییم.

وی ادامه داد: همه مداحان باید از تجربیات پیر غلامان، پیشکسوتان، صاحب نظران و ذاکران اهل بیت (ع ) استفاده کرده و این تجربیات را به نسل جوان منتقل کنند.

رنجبر پور، رئیس کانون مداحان نظرآباد نیز گفت: بدون تردید باید گفت ایثارگری، جانفشانی، صبر، استقامت و پایداری بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که آمریکا و دشمنان و ظالمان که از سلاح های مدرن جنگی تا به دندان مسلح بودند به یاری خداوند متعال نتوانند بر ملت ایران مسلط شوند و خودشان شکست خوردند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی همه به برکت انقلاب حسینی در واقعه عاشوراست و انقلاب حسینی را شعر شاعران آیینی و ذکر ذاکران و مادحان و مرثیه سرایان به اینجا کشاند.

احمدوند نیز در پایان از رئیس کانون مداحان خواست تا پرورش علمی مداحان نوجوان را سرلوحه کار قرار دهد.

خواندن 2750 بار

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید