چاپ این صفحه
نشست کارشناس تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی نظراباد بااعضای کانون مداحان
یکشنبه, 24 مرداد 1395 12:44

نشست کارشناس تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی نظراباد بااعضای کانون مداحان

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

کارشناس تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی نظراباد با یکی از اعضای کانون مداحان وعضو هیئت کمیته ارزیابی مداحان دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش تبیان البرز، حجت‌الاسلام قرایی کارشناس تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی نظراباد با رشید ملکی از اعضای کانون مداحان وعضو هیئت کمیته ارزیابی مداحان دیدار و گفتگوکرد.

حجت الاسلا قرایی دراین دیدار گفت:  با مهم دانستن مقتل شناسی در کار مداحی اظهار داشت: مداح اگر مقتل نشناسد مداحی نکند بهتر است، لازم است مداح مقتل شناس باشد تا روضه های صحیح و دارای سند را به مخاطب تحویل دهد.

وی افزود: قرار است شما با بهره گیری از عواطف مردم زمینه محبت آنها را به اهل بیت(ع) فراهم کنید و تحقق این امر باید همراه با صدق، امانتداری و بیان عالمانه و حقیقی وقایع و مسائل مربوط به خاندان اهل بیت(ع) باشد و گرنه قطعا بدانید انحراف و اعوجاج در این مسائل ما را به کجراهه ای می برد که سرانجام آن تحریف دین و پیدایش مسائلی می‌شود که اصلا با دین هیچ گونه ارتباطی ندارد.

آقای رشید ملکی نیز خاطرنشان کرد: مداح در سبک مداحی جوری باشد که عنوان مداح خاندان اهل بیت(ع) را پیدا کند و رفتارها و کردارها و ظاهر او نباید متنافی با این عنوان باشد و آنچه که به این امور جهت می دهد اخلاص در کار مداحی است و این که مداح از روی قصد قربت و به نیت رضای پروردگار و نوکری خاندان اهل بیت(ع) و توشه روز قیامت در این راه گام بردارد.

وی در پایان از زحمات اداره تبلیغات اسلامی نظراباد تقدیر و تشکر کرد.

خواندن 3095 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید