چاپ این صفحه
200 مؤسسه قرآنی و فرهنگی در استان البرز فعال هستند
یکشنبه, 15 مرداد 1396 12:27

200 مؤسسه قرآنی و فرهنگی در استان البرز فعال هستند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:قرآن راه سعادت و خوشبختی بشیرت را از تاریکی جهل به‌سوی روشنایی مشخص کرده است و هرچه ما بتوانیم در زمینه انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی تلاش کنیم به همان میزان نقش اثرگذار سازمان تبلیغات اسلامی را به‌عنوان یک‌نهاد راهبردی در عرصه فرهنگی دینی به‌خوبی نمود پیدا خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز،تصریح کرد:سازمان تبلیغات اسلامی یک‌نهاد فرهنگی دینی است که می‌تواند با انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اثرگذار جامعه را از انحرافات فکری و اخلاقی تا حدود زیادی نجات دهد.

مسئول ارشد تبلیغات اسلامی البرز،اذعان کرد:هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر، مبلغان اعزامی در مناسبت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی دینی، مؤسسات قرآنی ظرفیت بالای تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه و فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی هستند.

حجت‌الاسلام مسعودی،برگزاری بیش از 550 برنامه قرآنی توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز در سال جاری از قبیل کلاس‌های روخوانی و روانخوانی،محافل انس با قرآن کریم،اجرای همایش‌های مشترک قرآنی با همکاری مؤسسات این استان را اقدامی مؤثر در نهادینه کردن آموزه‌های قرآن کریم برشمرد.

این مسئول فرهنگی، اظهار کرد:نباید از قرآن کریم به‌عنوان یک کتاب زینتی در درون خانواده‌ها و درمناسبت های مختلف از قبیل مراسم عروسی و فاتحه و غیره استفاده کرد بلکه باید با فرهنگ سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار کاری کنیم که مفاهیم ارزشمند این کتاب آسمان به‌عنوان یک قانون در سطح جامعه و خانواده پیاده شود.

مسعودی،گفت:وجود چهار زندان در استان البرز سبب بروز و نشوء آسیب‌های مختلفی از قبیل طلاق،حاشیه نشینی،اعتیاد شده است و همین امر همت و عزم بلند دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی را در برگزاری برنامه‌های اثرگذار دوچندان کرده است و تبلیغات اسلامی با ورد بانوان فرهیخته و روحانیون مستقر به این عرصه تلاش خود را در رفع این معضلات به‌کار گرفته است.

این مسئول، در پایان گفت:باید در هرجایگاه و منصبی که هستم انقلابی عمل کنیم چراکه مدیرت انقلابی و خستگی ناپذیر می تواند گره از بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه بگشاید.

خواندن 480 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 15 مرداد 1396 12:29
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید