امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی توسط روحانیون مستقر البرز از ابتدای سال98
سه شنبه, 19 آذر 1398 11:48

برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی توسط روحانیون مستقر البرز از ابتدای سال98

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز ،   امید سبزعلی ، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی توسط روحانیون مستقر البرز از ابتدای سال98 در مساجد و حسیینه های استان البرز خبر داد.

سبزعلی ،برگزاری این برنامه ها و فعالیت های فرهنگی قرآنی را با توجه به مناسبت ها از ابتدای سال 98 به هدف ایجاد تحول فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به آموزه ها و شعائر دینی و قرآنی خاطر نشان کرد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، سخنرانی با مضامین و محتوای اثرگذار با توجه به مناسبت های فرهنگی از قبیل ماه مبارک رمضان ،محرم و صفر ،ماه شعبان ،مراسم ولادت و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام ،محافل قرآنی از قبیل محفل انس با قرآن کریم ،جلسات پرسش و پاسخ ،تفسیر آیات و سوره های قرآنی ،بیان احکام ،قرائت زیارت عاشورا ،دعای کمیل و قرائت حدیث کساء،مسابقات قرآنی ،اردو های زیارتی تفریحی ،سرکشی از خانواده های معظم شهداء ،رفع معضلات و مشکلات فرهنگی روستا ها ،کمک به اشتغال زاییی ،بصیرت افزایی ،برگزاری مسابقات کتابخانی را از مهمترین اقدامات روحانیون و امامان محله در روستاها و شهرهای استان البرز خاطر نشان کرد.

وی حضور روحانی در مساجد و حسینیه ها را یکی از گام های اثرگذار تبلیغات اسلامی در راستای ایجاد تحول فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به اموزه ها و شعائر دینی در البرز خاطر نشان کرد.

امید سبزعلی،خاطر نشان کرد:یکی از اقدامات اثرگذار جمهوری اسلامی ایران وجود روحانیون توانمند و اثرگذار در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است که بحمد الله سازمان تبلیغات اسلامی دراین حوزه به خوبی ورود کرده و با بهره گیری از وجودروحانیون اقدامات اثرگذاری را در سطح استان انجام داده است.

این فعال رسانه ای در استان البرز ،نقش روحانیون را در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی در البرز مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد و گفت:امامان محله نقش مهم و اثرگذاری در رفع معضلات اجتماعی چون طلاق ،فقر ،اعتیاد در استان ایفا کرده و می کنند.

وی در پایان راهبری نسل جوان جامعه را در تربیت نیرو های انقلابی و مومن برای آینده نظام اسلامی مهم و اثرگذار خاطر نشان کرده و وجود روحانیون را در رونق امر تبلیغ و جذب نسل جوان و نوپای جامعه به اسلام و ارزش های دینی مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد.

خواندن 459 بار آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 19 آذر 1398 11:50
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1027
بازدید دیروز1062
بازدید این هفته5770
بازدید این ماه52111
کل بازدید1764367

پشتیبانی آنلاین

<