چاپ این صفحه
لزوم ترویج فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا
یکشنبه, 24 دی 1396 16:30

لزوم ترویج فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،گفت: باید فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا به آحاد مردم آموزش داده شود.


به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: اینترنت، یکی از ابزار مهم انتقال فرهنگ اسلامی به جوامع بشری است.
وی گفت: امروز دشمنان نظام و اسلام با بهره‌گیری از اینترنت و کانال‌های خبری هجمه فرهنگی گسترده‌ای را علیه این نظام اسلامی و ارزش‌های آن به راه انداخته‌اند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، تصریح کرد: در کشورهای مثل امریکا، انگلیس و فرانسه و غیر ذالک قوانینی برای محدودیت استفاده شهروندان از اینترنت و تلگرام وضع می‌شود تا به امنیت عمومی و فردی آن‌ها آسیبی ورد نشود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا به آحاد مردم و مسئولان آموزش داده شود و نباید این‌ها ابزاری برای زیر سؤال بردن ارزش‌های نظام اسلامی ما باشد.
وی گفت: توجه به معیشت مردم و تلاش در جهت رفع معضلات اقتصادی یکی از وظایف اصلی مسئولان اجرایی است چراکه این مردم غیرت و حمیت خود را در حمایت از نظام و ولایت بارها نشان داده‌اند.
این مسئول فرهنگی، گفت: نظام اسلامی نظامی است که در آن حمایت از مستضعفان باید سرلوحه برنامه‌های مسئولان قرار گیرد و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بارها بر این مسئله تأکید داشته‌اند.
وی ادامه داد: باید از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا به‌منظور توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و معنوی در جامعه اسلامی بهره کامل را ببریم و نگذاریم که دشمنان نظام و اسلام افکار جوانان و مردم را نسبت به ارزش‌های نظام و مسئولان خدشه‌دار کند.
مسعودی، در پایان گفت: تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره‌های متنوع و جذاب آموزشی در حوزه اینترنت و فضای مجازی ویژه فعالان فرهنگی و اقشار تأثر گذار نقش مهمی را در راستای استفاده بهینه از این کانال انتقال فرهنگ ایفا کرده است.

خواندن 420 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 24 دی 1396 16:31
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید