چاپ این صفحه
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:دشمن، در فضای مجازی به دنبال کم رنگ کردن ارزش های دینی و معنوی است.

وی گفت:امروز ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان توانسته است با وضع تحریم های ظالمانه و دسیسه های آنها در عرصه های مختلف قله های پیشرف را یکی بعد از دیگری بپیماید به همین منظور دشمن با راهاندازی جنگ روانی در حوزه رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کند تا ارزش های دینی و معنوی را در جامعه کم رنگ جلوه دهد.

حجت‌الاسلام مسعودی، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا با برنامه ریزی و بهرگیری از شیوه های اثر گذار تبلیغی نسل جوان و نوپای جامعه را به ارزش ها و شعائر دینی جذب کرد و تصور آنها را از هیمنه پوشالی دشمنان که تلاش می‌کنند تا با بهرگیری از ابزار نوین و تکنولوژی پیشرفته خود کشور ما را عقب مانده جلوه دهند و جوانان را از نظام و رهبری مأیوس کنند، جلوگیری کرد.

این مسئول فرهنگی، گفت:کارفرهنگی باید از خانواده،مدرسه و به تبع آن جامعه شروع شود باید نگذاریم که جوانان از آرمانهای انقلاب و شهدا غافل شده و فریفته تبلیغات دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهوراه ای شوند.

سید عباس مسعودی، تصریح کرد:خداوند در قرآن کریم بارها تأکیده کرده است که اگر ایمان بیاورید و تقوی پیشه کنید کارها را برای شما آسان می‌کنیم به همین منظور مسئولین باید علاوه بر همکاری فرهنگی، الگو و اسوه ساده زیستی و سبک زندگی اسلامی برای جوانان باشند.

وی گفت: مادی گیری و تجمل گرایی منجر به غفلت از آخرت می‌شود به همین منظور باید رهمنود های مقام معظم رهبری مد ظله العالی در زمینه ساده زیستی و سبک زندگی اسلامی،بعنوان الگویی شایسته برای تمامی مسئولان فرهنگی و اجتماعی جامعه مد نظر قرار گیرد.

خواندن 363 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 05 اسفند 1396 16:30
امید سبزعلی

اخبار مرتبط

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید