چاپ این صفحه
هیئت های مذهبی در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی اثرگذارند
شنبه, 15 ارديبهشت 1397 08:12

هیئت های مذهبی در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی اثرگذارند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت:هیئت های مذهبی،در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی اثرگذارند.

وی ادامه داد:در استان البرز حدود ۳۰۰۰ هیئت مذهبی شناسنامه دار و ثبت شده در تبلیغات اسلامی وجود دارند که در طول سال با برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دینی نقش مهم و اثر گذاری را در راستای توسعه و ترویج شعائر و آموزه های دینی در این استان ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام مسعودی، گفت:حضور جوانان در هیئت و همکاری در برگزار برنامه های فرهنگی دینی در تحول فکری و جهت دهی آنها با ارزش ها و مبانی دینی اثر گذار است.

وی گفت:تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغ و مبلغه به این هیئت ها به منظور سخنرانی و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نقش مهمی را در کیفیت بخشی به این برنامه ها در سطح استان ایفا می‌کند.

مسعودی، خاطر نشان کرد:هیئت بعد از مسجد می تواند مهمترین ملجأ و پناهگاه خانواده ها به منظور جذب فرزندانشان به ارزش ها و شعائر دینی باشد و این امر به شرطی محقق خواهد شد که بتوان با برنامه ریزی دقیق و مدون و کیفیت بخشی به این برنامه ها جوانان را جذب کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، برگزاری مراسم و برنامه ها در مناسبت های مذهبی چون محرم،رمضان، شعبان،مراسم میلاد و شهادت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، محافل قرآنی چون محفل انس و کرسی تلاوت را از مهمترین این برنامه ها در طول سال خاطر نشان کرد.

وی در پایان گفت:دشمن تلاش می‌کند تا نسل جوان جامعه را از تمسک به دین و آموزه های آن و همچنین حضور در مسجد و هیئت دور کند به همین منظور برنامه ریزی و تلاش در جهت هدایت نسل جوان جامعه به ارزش ها و اماکن دینی یکی از ضروریات جامعه امروز با همکاری مسئولان اجرایی و فرهنگی کشور است.

خواندن 269 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 15 ارديبهشت 1397 08:13
امید سبزعلی

اخبار مرتبط

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید