چاپ این صفحه
ترویج مفاهیم و آموزه های ارزشمند دینی در فضای مجازی و رسانه ضروریست
دوشنبه, 13 اسفند 1397 07:13

ترویج مفاهیم و آموزه های ارزشمند دینی در فضای مجازی و رسانه ضروریست

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،  امید سبزعلی ،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز گفت:با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب در راستای ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در نسل جوان جامعه ، ترویج آموزه ها و شعائر ارزشمند دینی در حوزه رسانه و فضای مجازی می تواند در جذب اقشار جامعه بویژه جوانان و نوجوانان به اسلام و آموزه های ارزشمند آن اثرگذار باشد.

وی ادامه داد:بهره گیری از راهبرد ها و شیوه های نوین تبلیغی در عصر حاضر یکی از اقدامات مهمی است که دستگاه های فرهنگی و متولیان امر فرهنگ باید به آن توجه داشته باشند.

امید سبزعلی ، خاطر نشان کرد:امروزه صفحه شیشه ای رسانه ها ، تلوزیون و گوشی های روز دنیا آماج جولان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بر علیه ارزش ها و شعائر دینی ما شده است که عدم توجه به این امر و بهره نگرفتن از راهکار های نوین تبلیغ دین می تواند صدمات غیز قابل جبرانی را بر پیکره اجتماعی جامعه ما وارد کند.

وی گفت:مشاهده بعضی از جوانان و نوجوانان با تیپ ها و ظاهری نامناسب با شئونات دینی ما ناشی از عدم آگاهی این قشر جوان از جامعه نسبت به ارزش ها و شعائر دینی است.

سبزعلی،  روابط عمومی ها را در نیاز سنجی جامعه و بهره گیری از راهکار های مناسب به جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دینی در جامعه مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد. 

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،در پایان همکاری رسانه ها با روابط عمومی ها را راهکاری مهم در راستای بیداری گری جامعه نسبت به شعائر و مفاهیم ارزشمند دینی خاطر نشان کرد.

خواندن 273 بار آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 13 اسفند 1397 07:30
امید سبزعلی

اخبار مرتبط

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید