امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

با همکاری سپاه در یک هزار روستا محرومیت‌زدایی انجام می‌دهیم
یکشنبه, 15 مرداد 1396 12:30

با همکاری سپاه در یک هزار روستا محرومیت‌زدایی انجام می‌دهیم

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه با همکاری سپاه در یک هزار روستا محرومیت‌زدایی انجام می‌دهیم، گفت: باید با بهینه‌سازی زندگی روستایی، افزایش بهره‌وری و عزتمند کردن زندگی در روستاها انجام شود تا مهاجرت صورت نگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در دومین جلسه شورای ترویج و برنامه‌ریزی زکات در سال جاری که صبح امروز در معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به امر زکات، اظهار داشت: یکی از آسیبهای مهم اجتماعی بحث مهاجرت است؛ از روستاها به امید زندگی بهتر به شهر مهاجرت وجود دارد. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مسئله مهاجرت، حاشیه نشینی و شغلهای کاذب را به وجود می‌آورد، ادامه داد: باید با بهینه‌سازی زندگی روستایی، افزایش بهره‌وری و عزتمند کردن زندگی در روستاها انجام شود تا مهاجرت صورت نگیرد. 

وی با اشاره به اینکه باید برگردان آب به سیستم مصرفی تولیدی در روستاها انجام شود، بیان کرد: توسعه بحث گلخانه‌ای باید انجام شود تا محصول مازاد داشت که بر اثر آن ارزآوری وجود داشته باشد.

خاموشی با بیان اینکه باید افزایش دانش بهره‌وری بیشتر در روستاها انجام شود، اضافه کرد: باید آب مصرفی در کشاورزی دوباره برای مصرف بازگردانده شود.

وی با اشاره به اینکه ما با همکاری سپاه در یک هزار روستا محرومیت زدایی انجام می‌دهیم، عنوان کرد: در روستاها روحانیون مستقر دانش لازم برای پرداخت زکات را انجام می‌دهند.

خاموشی با بیان اینکه مستندهایی در این زمینه در روستاها ساخته‌ایم که در حال پخش از سیما است، افزود: از زکات برای افزایش دانش کشاورزان می‌توان استفاده کرد. 

وی با اشاره به اینکه اگر مردم بدانند در محل پرداخت زکات مصرف آن برای توسعه آنجا صورت می‌گیرد، گفت: با این کار به طور قطع پرداخت آن بیشتر می‌شود. 2 ویژگی نماز و زکات از نشانه‌های انسان کمال یافته است.

خواندن 520 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 15 مرداد 1396 12:34
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1814
بازدید دیروز1703
بازدید این هفته13472
بازدید این ماه8968
کل بازدید1788485

پشتیبانی آنلاین

<