امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

جدی نگرفتن اقتصادمقاومتی یکی از عوامل اتفاقات اخیر کشور بود
یکشنبه, 17 دی 1396 07:20

جدی نگرفتن اقتصادمقاومتی یکی از عوامل اتفاقات اخیر کشور بود

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: جدی نگرفتن اقتصادمقاومتی یکی از عوامل اتفاقات اخیر کشور بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، تصریح کرد: این اتفاقات تاثیرات منفی در برداشته و آثار منفی را در کشورهای خارجی به جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه این مهم ضایعه ای بزرگ برای کشور بود که برای سرمایه گذاری های آینده با تاثیرات بدی همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: بدون شک بحث جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی یکی از عوامل مهم بروز اتفاقات اخیر بود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از مدیران گزارش عملکرد خود را در قالب اقدامات حیطه اقتصاد مقاومتی بیان می کنند، گفت: اقتصاد مقاومتی باید مانع خروج ارز از کشور شود، عدم تحقق این مهم به سبب بی توجهی به نقطه نظرات مقام معظم رهبری در این حوزه حاصل شده است.

وی نقش فرمانداران در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و اظهار کرد: عده ای تمام عملکرد نظام و دولت را زیر سوال می برند، تنها حدود ۳۰ نفر در کشور حقوق نجومی دریافت کرده اند.

اکبریان با اعلام اینکه عملکرد نباید به گونه ای باشد که مردم نسبت به مسئولان شبهه پیدا کنند، ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره دنبال فرصت هستند و این فرصت توسط ما به آن ها داده شد.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه پارک های علم و فناوری باید به دانشگاه ها منتقل شود، همکاری این دو مجموعه در کشور بسیار ضعیف است، یادآور شد: اقدامات جزیره ای بستر توسعه و پیشرفت کشور را فراهم نمی کند، این روال نشان می دهد برای آینده کشور برنامه نداریم.

بهزاد پارسا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در ادامه این جلسه با بیان اینکه سهمیه برداشت استان البرز از سد طالقان طی سال گذشته ۳۵ میلیون مترمکعب بوده است، اظهار کرد: سهمیه برداشت آب استان از سد طالقان در مدت زمان یاد شده ۲۰ میلیون متر مکعب بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۵ میلیون متر مکعب آب از سدهای استان به البرز تخصیص داده شد، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان البرز میزان ۵ میلیون مترمکعب دیگر به این رقم افزوده شد.

خواندن 417 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 17 دی 1396 07:22
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز618
بازدید دیروز2303
بازدید این هفته8735
بازدید این ماه4231
کل بازدید1783748

پشتیبانی آنلاین

<