امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 942

رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی البرز را در دهه فجر ۱۳۹۴ تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی البرز را در دهه فجر ۱۳۹۴ تشریح کرد.

وی افزود:دهه فجرامسال نسبت به سال گذشته پرشور تر و با شور و شعف خاصی برگزار خواهد شد و مردم استان البرز در تمامی مناسبت های این نظام اسلامی حضور پر شوری دارند.

حجت‌الاسلام مسعودی،برپایی ۱۰ محفل انس با قرآن کریم،برپایی ۲۲ کرسی تلاوت فجر نور،برپایی همایش قرآن و خانواده،نصب پوستر های قرآنی و برپایی نمایشگاه کتاب قرآن و انقلاب،آذین بندی و چراغانی و برپایی ایتسگاه های صلواتی با پخش شربت و شیرینی،فضا سازی ساختمان اداره کل با پوستر های قرآنی،برگزاری دوره صحیح خوانی قرآن کریم،برگزاری چهارمین مجمع اساتید قرآن کریم استان البرز،اعزام قاری قرآن جهت قرائت قرآن در محافل مختلف،برگزاری گفتمان دینی با موضوع دهه فجر،آذین بندی محیط اداره کل و ادارات تابعه و نمایندگی ها،برپایی مراسم جشن پیروزی انقلاب در کلیه مساجد حوزه فعالیت روحانیون مستقر،برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در مساجد،فعال سازی مساجد،حسینیه ها  تکایا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،برگزاری مراسم جشن انقلاب در بیش از ۲۰۰ هیئت مذهبی،پیشنهاد اقامه نماز شکر در کلیه مساجد در شب ۲۲ بهمن،و اعزام مبلغ و مبلغه دینی به هیئات،مدارس،کارخانجات از مهترین اقدامات تبلیغات اسلامی البرز در این ایام می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:باید با برنامه ریز منسجم تلاش کنیم که انقلاب و اهداف عالیه آن را به جوانان و نوجوانان به خوبی بشناسانیم تا خدای نکرده تبلیغات سوء دشمن آنان را از انقلاب و این نظام اسلامی دور نکند.

خواندن 379 بار

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2415
بازدید دیروز2983
بازدید این هفته8334
بازدید این ماه37349
کل بازدید1816866

پشتیبانی آنلاین

<