امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 942

پیروزی انقلاب اسلامی عامل اصلی بیداری اسلامی در سطح جهان است
سه شنبه, 13 بهمن 1394 08:12

پیروزی انقلاب اسلامی عامل اصلی بیداری اسلامی در سطح جهان است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،اظهار کرد:پیروزی انقلاب اسلامی عامل اصلی بیداری اسلامی در سطح جهان است.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد:پیروزی انقلاب اسلامی عامل اصلی بیداری اسلامی در سطح جهان است.

وی ادامه داد:امروز ایران اسلامی در سایه قرآن و اهل بیت علیهم السلام و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبر (مد ظله العالی )چنان عزت و عظمتی در سطح جهان پیدا کرده است که به‌عنوان بهترین الگو و اسوه مظلومان در اقصی نقاط جهان قلمداد می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعودی،ادامه داد:بازگشت حضرت امام (ره) از فرانسه به ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ آغازشکل گیریی نظامی بود که به‌عنوان الگوی اسلام و مسلمانان در اقصی نقاط جهان بوده و امروز نقش مهمی در جهت گیری ها و رویداد های سطح جهان دارد.

وی ادامه داد:در ابتدای شکل گیری این نظام اسلامی خیلی از ابرقدرت های جهان که مخالف اسلام و قرآن بودند سعی کردند که با بهرگیری از شیوه های مختلف و حتی شیوه نظامی این نظام اسلامی را به چالش کشیده و از هدف اصلی آن منحرف کنند ولی با دارایت و تیز هوشی حضرت امام (ره) و هدایت های حکیمانه ایشان انقلاب اسلامی به با وجود همه توطئه های داخلی و خارجی توانست با اقتدار شکل بگیرد و هم اکنون به بزرگترین ابر قدرت منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

ایشان ادامه دادند:حضرت امام خمینی (ره) با داریت و تیز هوشی تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و خیلی از دشمان داخلی از جمله بنی صدر به واسطه هوشیاری امام و مردم از این نظام اسلامی متواری شدند.

مسعودی،ادامه داد:باید قدر و منزلت این نظام اسلامی را بدانیم و با هوشیاری کامل گوش به فرمان فرامین مقام معظم رهبری باشیم چراکه امروز ولایت به‌عنوان تنها جانشین به حق اهل بیت علیهم السلام می تواند با جهت دهی اصولی این نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی اش حضرت امام زمان عجل الله تعالی برساند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،اضافه کرد:بهترین حکومت، حکومتی است که مروج فرهنگ اسلام ناب محمدی و قرآن باشد و ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای نمونه بارز این حکومت است.

وی خاطر نشان کرد:امروز به واسطه مجاهدت های حضرت امام (ره) و ریخته شدن خون هزاران شهید ایران اسلامی به چنان قدرتی در منطقه تبدیل شده که دلاورمردان سپاه  جمهوری اسلامی ایران متجاوزان به حریم آبی ما را به اسارت گرفته و رسانه ای شدن این رویداد  عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان  صد برابر کرد.

خواندن 469 بار

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2149
بازدید دیروز3634
بازدید این هفته2149
بازدید این ماه64906
کل بازدید1777162

پشتیبانی آنلاین

<