امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 942

لزوم تبیین اهداف انقلاب و چگونگی شکل گیری آن در فضای مجازی
یکشنبه, 18 بهمن 1394 07:52

لزوم تبیین اهداف انقلاب و چگونگی شکل گیری آن در فضای مجازی

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،بر لزوم تبیین اهداف عالیه انقلاب و چگونگی شکل گیری آن ویژه نسل جوان کشوردر فضای مجازی تأکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،بر لزوم تبیین اهداف عالیه انقلاب و چگونگی شکل گیری آن ویژه نسل جوان کشوردر فضای مجازی تأکید کرد.

وی ادامه داد:امروز دستگاه های فرهنگی با بهرگیری از پتانسیل بالای خود می توانند انقلاب و چگونگی شکل گیری آن به رهبری حضرت امام (ره) را برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین کنند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،اضافه کرد:فعالیت ما نباید فقط منحصر به انجام فعالیت فرهنگی باشد بلکه باید با استفاده از راهکارمناسب بتوانیم علل شکل گیری انقلاب به رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) را برای مردم تشریح کنیم.

مسعودی،تصریح کرد:دشمن قصد دارد به هر شیوه ممکن جوانان و نوجوانان ما را از انقلاب و این نظام اسلامی دور کند و لی با درایت مسئولان امر و هدایت های حکیمانه معظم له این امر میسر نخواهد شد.

این فعال فرهنگی در البرز،برگزاری بیش از ۱۰۰ گفتمان دینی ویژه دهه فجر را یکی از راهبرد های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی البرز در معرفی انقلاب و انگیزه شکل گیری آن به جوانان یاد کرد.

مسعودی،گفت:پتانسیل بالای هیئات مذهبی در سطح استان البرز که قریب به ۳۰۰۰ هیئت می باشد نقش موثری در برگزاری مراسم و برنامه های دهه فجر و انتقال خاطرات دوران انقلاب به نسل جوان استان دارد.

وی گفت:به حمد الله یکی از نعمات خوب خدا وجود این نظام اسلامی است که امروز به‌عنوان وزنه ای قدرتمند در سطح جهان شناخته شده و نقش مهمی در رویداد های منطقه خاورمیانه و جهان دارد.

حجت‌الاسلام مسعودی،در پایان افزود:در راستای بیان اهداف عالیه انقلاب و چگونگی شکل گیری آن باید به خوبی نسل جوان کشور را آگاه کرد چراکه به دلیل توسعه روز افزون توطئه های دشمن بویژه در فضای مجازی باید در این مسیر آگاهی بخشی لازم توسط نهاد ها و دستگاه های فرهنگی صورت پذیرد.

 

خواندن 437 بار

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1283
بازدید دیروز2748
بازدید این هفته4031
بازدید این ماه66788
کل بازدید1779044

پشتیبانی آنلاین

<