چاپ این صفحه
قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع) راه ایستادگی و مقاومت را به آزادمردان آموخت
دوشنبه, 10 مهر 1396 10:59

قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع) راه ایستادگی و مقاومت را به آزادمردان آموخت

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،   حجت الاسلام سید عباس مسعودی ، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ،گفت:قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع) راه ایستادگی و مقاومت را به آزادمردان آموخت.

حجت الاسلام مسعودی ،ادامه داد:حرکت حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام از مدینه به سمت کوفه می رفت تا بزرگترین قیام آزادمردان جهان بر علیه ستم زمانه را رقم زند و بعد از گذشت بیش از 1200 سال از این قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام روز به روز در دید مردم جهان عزیزتر و ماندگار تر می شود.

ایشان یاداور شدند :اباعبد الله الحسین علیه السلام به همراه خانواده خود به جنگ حکومتی فاسدی می رفت که مردم آن زمان را عاص کرده بود و لی مردم کوفه که خود به حضرت نامه نوشته بودند و از ایشان دعوت کرده بودند به دلیل عدم بصیرت نسبت به اسلام دین خود را به دنیا فروختند و فرزند نبی اکرم (ص) را یکه و تنها با 72 نفر از یاران با وفای ایشان تنها گذاشتند.

حجت الاسلام مسعودی ،ادامه داد:امروز بیشتر قیام های که در منطقه و توسط ملت های مظلوم شکل می گیرد به تأسی از قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام شکل گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ، تصریح کرد:تبلیغات اسلامی استان البرز با بهرگیری از توان هیئت های مذهبی ،روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی تمام تلاش خود را در برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و تبین اهداف قیام آن حضرت بکار گرفته است.

خواندن 413 بار آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 10 مهر 1396 13:29
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید