امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

قیام امام حسین علیه السلام،نمونه بارز حق طلبی و ظلم ستیزی بود
چهارشنبه, 12 مهر 1396 14:37

قیام امام حسین علیه السلام،نمونه بارز حق طلبی و ظلم ستیزی بود

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:قیام امام حسین علیه السلام،نمونه بارز ظلم حق طلبی و ظلم ستیزی بود.

وی ادامه داد:حضرت اباعبد الله علیه السلام و یاران با وفای ایشان با مقاومت و از خودگذشتی به همه جهانیان آموختند که نباید زیر بار ستم زمانه و ظلم جابرانی که حقوق مظلومان را پایمال می‌کنند، بروند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، خاطر نشان کرد:حضرت اباعبدالله علیه السلام به اجبار کسی را همراه خود نیاروده بود بلکه در شب عاشورا به یاران خود فرمودند؛هرکه دوست دارد برود چراکه فردا روز رستگاری و شهادت است.

وی گفت:همه ما باید قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری در هر پست و منصبی که هستم به مردم و جامعه خدمت کنیم.

مسعودی، افزود:اگر افراد جامعه ای به خوبی با فرهنگ اصیل اسلامی آشنا شده و با انگیزه در جهت رشد و تعالی کشور حرکت کنند در اینصورت کشور به یک پیشرفت همه جانبه در همه زمینه ها دست پیدا خواهد کرد و چه فرهنگی بالاتر از فرهنگ اصحاب حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام.

این مسئول، ادامه داد:تبلیغات اسلامی البرز با بهرگیری از پتانسیل روحانیون مستقر،مبلغین اعزامی و هیئت های مذهبی مراسم عزاداری سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام را امسال باشکوه تر از سال گذشته برگزار کرد و توانست با همکاری روحانیون و منابر آنها در دهه اول محرم تا حدود زیادی واقعه کربلا را برای افراد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کند.

وی ادامه داد:باید دلایل قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام به خوب درک کرد امام مهربانی که با خانواده وبهترین یاران خود رفتند تا در س آزادگی و عزت نفس را به بشریت بیاموزند.

خواندن 329 بار آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 12 مهر 1396 14:42
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1712
بازدید دیروز2194
بازدید این هفته1712
بازدید این ماه11060
کل بازدید1790577

پشتیبانی آنلاین

<