چاپ این صفحه
انقلاب اسلامی ایران،ثمره جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان بود
شنبه, 21 بهمن 1396 17:21

انقلاب اسلامی ایران،ثمره جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان بود

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، امید سبزعلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت:انقلاب اسلامی ایران،ثمره جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان بود.

وی گفت:این انقلاب با نثار جان و مال مردم و با تحمل سختی، شکنجه و گرسنگی انقلابیون به ثمر نشست،انقلابی که دولتمردان جهانی از هر نیرنگی برای به زانو درآوردن آن استفاده می‌کنند.

سبزعلی،مقاومت مردم ایران در برابر فشار های اقتصادی و معیشتی را قابل تحسین برشمرد، گفت:مردم ایران بارها ثابت کرده اند که عیارشان بالاست و با گرسنگی و تشدید تحریم ها دست از حمایت از توسعه اسلام و شعائر اهل بیت علیهم السلام برنمی دارند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، اذعان کرد:دشمن با حمله طبس،جنگ هشت ساله و توطئه های دیگر نتوانست حمایت مردم را از انقلاب سلب کند و هم اکنون با به راه انداختن هجمه فرهنگی گسترده در حوزه رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کند تا نسل جوان جامعه را از انقلاب و شائر آن مأیوس و منحرف کند.

وی ادامه داد:آنها غافل از اینند که این انقلاب عقبه مذهبی داشته و تا زمانیکه ریشه های دینی در وجود این ملت زنده است، نخواهند توانست که به اهداف شوم خود برسند.

امید سبزعلی، اذعان کرد:پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه نانو، پزشکی،دانشگاهی،موشکی و غیره دشمن را به رعب انداخته است و به هر شکل ممکن تلاش می‌کند تا این چرخه حرکتی را از حرکت باز دارد و در این را یا تحریم ها را تشدید و یا از حربه هجمه فرهنگی بهره می گیرد و تا کنون هم نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.

روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ به دشمنان قسم خورد اسلام و انقلاب ثابت خواهند کرد که دست از حمایت از نظام و ولایت تا ظهور نایب بر حقش حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف برنخواهند داشت.

خواندن 386 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 21 بهمن 1396 17:22
امید سبزعلی

اخبار مرتبط

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید