امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت:در مهندسی فرهنگی انجام شده در استان البرز روحانیون مستقر،نقش مهمی در توسعه شاخصه های فرهنگی دارند.

وی گفت:روحانیون اعزامی به مناطق مختلف کشور به‌ویژه مناطق محروم نقش مهم و اثرگذاری در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی و ایجاد روحیه نشاط معنوی در آحاد جامعه ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام مسعودی، طلاق،اعتیاد،فقر،حاشیه نشینی را از مهمترین آسیب ها و معضلات اجتماعی در استان البرز خاطر نشان کرد و گفت:روحانیون مستقر البرز با همکاری تبلیغات اسلامی نقش مهمی در راستای رفع این آسیب ها در البرز ایفا می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:روحانیون مستقر در مناطق روستای البرز با راه اندازی کارگاه های نجاری،پرورش ماهی و غیره توانسته اند جوانان زیادی را به فعالیت ها و برنامه های فرهنگی جذب کنند و این اقدام نقش مهمی در رفع معضل بیکاری و به تبع ان کاهش اعتیاد در این استان داشته است.

سید عباس مسعودی،گفت:البرز بستری مناسب به منظور توسعه و ترویج شاخصه های فرهنگی دینی است و روحانیون مستقر یکی از پتاسیل های بالای تبلیغات اسلامی در افزایش این شاخصه ها از لحاظ کمی و کیفی هستند.

این مسئول فرهنگی، یادآور شد:تبلیغات اسلامی با آمایش سرزمین استان البرز به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی با توجه به نوع آسیب اجتماعی در هر منطقه اقدام به استقرار روحانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته البرز کرده است.

وی سخنرانی با مضمون و محتوای اثر گذار،اجرای گفتمان دینی،جلسات پرسش و پاسخ،محافل قرآنی از قبیل محفل انس، کرسی تلاوت،همکاری در ارسال کمک های مادی به دست مردم مستضعف منطقه محل استقرار خود،مشارکت در جلسات خانوادگی به منظور رفع معضل طلاق از مهمترین اقدامات این روحانیون در البرز است.

خواندن 430 بار آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 26 بهمن 1396 08:16
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز727
بازدید دیروز2748
بازدید این هفته3475
بازدید این ماه66232
کل بازدید1778488

پشتیبانی آنلاین

<