چاپ این صفحه
ضرورت بهره‌‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی در جذب مخاطب به ارزش‌ها و شعائر دینی
چهارشنبه, 16 اسفند 1396 15:39

ضرورت بهره‌‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی در جذب مخاطب به ارزش‌ها و شعائر دینی

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی، در جذب مخاطب به ارزش‌ها و شعائر دینی اثرگذار است.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان ما را از ارزش‌ها و مفاهیم دینی دور کند و با بهره‌گیری از فضای موجود و نرم‌افزارهای نوین تلاش می‌کند تا به اهداف خود دست یابد.

حجت‌الاسلام مسعودی، بهره‌گیری روحانیون و فعالان عرصه فرهنگی را راهکاری مهم در راستای جذب مخاطبان به ارزش‌ها و مفاهیم دینی برشمرد و گفت: تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی در حوزه رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کند تا جوانان ره به آموزه‌ها و شعائر دینی جذب کند.

این مسئول فرهنگی، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس سربازان امام خمینی (ره) چه ارتشی‌ها، پاسداران و بسیجی‌ها از امکانات کمتری نسبت به نیروهای رژیم بعث برخوردار بودند لکن ایمان به خدا و پایبندی آن‌ها به ارزش‌های دینی سبب پیروزی حق بر باطل شد و امروز در مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن باید تلاش کنیم تا بتوانیم بر توطئه‌های آن‌ها که همان به انحراف کشیدن نسل جوان جامعه و رواج بی بندبازی که در زمان طاغوت نیز جوانان را سست و بی‌انگیزه کرده بود غلبه کنیم.

وی اذعان کرد: مبارزه با هجمه گسترده فرهنگی دشمن با آموزش و حضور جوانان در فضای مجازی به‌عنوان افسران جنگ نرم ضروری است و این فقط با همکاری مسئولان اجرایی و فرهنگی به همراه ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در قشر جوان و تحصیل‌کرده میسر خواهد شد.

خواندن 348 بار آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 16 اسفند 1396 15:44
امید سبزعلی

اخبار مرتبط

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید