امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:دشمن، در فضای مجازی به دنبال کم رنگ کردن ارزش های دینی و معنوی است.

وی گفت:امروز ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان توانسته است با وضع تحریم های ظالمانه و دسیسه های آنها در عرصه های مختلف قله های پیشرف را یکی بعد از دیگری بپیماید به همین منظور دشمن با راهاندازی جنگ روانی در حوزه رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کند تا ارزش های دینی و معنوی را در جامعه کم رنگ جلوه دهد.

حجت‌الاسلام مسعودی، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا با برنامه ریزی و بهرگیری از شیوه های اثر گذار تبلیغی نسل جوان و نوپای جامعه را به ارزش ها و شعائر دینی جذب کرد و تصور آنها را از هیمنه پوشالی دشمنان که تلاش می‌کنند تا با بهرگیری از ابزار نوین و تکنولوژی پیشرفته خود کشور ما را عقب مانده جلوه دهند و جوانان را از نظام و رهبری مأیوس کنند، جلوگیری کرد.

این مسئول فرهنگی، گفت:کارفرهنگی باید از خانواده،مدرسه و به تبع آن جامعه شروع شود باید نگذاریم که جوانان از آرمانهای انقلاب و شهدا غافل شده و فریفته تبلیغات دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهوراه ای شوند.

سید عباس مسعودی، تصریح کرد:خداوند در قرآن کریم بارها تأکیده کرده است که اگر ایمان بیاورید و تقوی پیشه کنید کارها را برای شما آسان می‌کنیم به همین منظور مسئولین باید علاوه بر همکاری فرهنگی، الگو و اسوه ساده زیستی و سبک زندگی اسلامی برای جوانان باشند.

وی گفت: مادی گیری و تجمل گرایی منجر به غفلت از آخرت می‌شود به همین منظور باید رهمنود های مقام معظم رهبری مد ظله العالی در زمینه ساده زیستی و سبک زندگی اسلامی،بعنوان الگویی شایسته برای تمامی مسئولان فرهنگی و اجتماعی جامعه مد نظر قرار گیرد.

خواندن 362 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 05 اسفند 1396 16:30
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز724
بازدید دیروز2748
بازدید این هفته3472
بازدید این ماه66229
کل بازدید1778485

پشتیبانی آنلاین

<