امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

رسانه‌ها مطالبه‌ گر مسائل فرهنگی در کشور باشند
سه شنبه, 31 شهریور 1394 13:29

رسانه‌ها مطالبه‌ گر مسائل فرهنگی در کشور باشند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه متاسفانه حوزه فرهنگ در کشور از جمله استان البرز مغفول واقع شده است، گفت: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر مسائل فرهنگی در کشور باشند.

به گزارش تبیان البرز،حجت‌الاسلا‌م‌ سیدعباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرزدر جلسه کارگاه آموزشی سه روزه خبرنویسی که در محل سالن شهیدان نژاد فلاح به همت خبرگزاری مهر البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم باید علاوه بر مطالبه آموری نظیر آب، برق و گاز از مسئولان مطالبه‌گر مسائل فرهنگی و بهبود این بخش در سطح استان و کشور باشند، اظهار داشت: متاسفانه حوزه فرهنگ در کشور از جمله استان البرز مغفول واقع شده است.

وی با بیان اینکه حتی تصمیم‌گیران اعتبارات به مقوله فرهنگ و تامین اعتبار این بخش در سطوح پائین‌تری توجه دارند، افزود: باید به این نکته اذعان داشت که در سطح کشور مطالبه‌گر فرهنگی وجود ندارد و این مهم در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها نیز صدق می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید برای تامین امور خود به نوعی تریبون تبلیغاتی اشخاص خاصی باشند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها که حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند باید مطالبات فرهنگی مردم را به گوش مسئولان و صاحب‌نظران برسانند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به این نکته پی برده که برای تحقق اهداف شوم خود باید از ظرفیت رسانه استفاده کند، یادآور شد: آن‌ها می‌دانند برای نابودی کشور از هیچ راهی جز ضعیف کردن جایگاه مادر در خانواده و کم‌رنگ جلوه دادن عفاف و حجاب ندارند که در نظر دارند این مهم را از طریق رسانه‌های تحت پوشش خود عملی کنند.

حجت‌الاسلا‌م‌ مسعودی با اشاره به اینکه این وظیفه رسانه‌‌ها است که نقشه شوم دشمن را به گوش مردم برسانند و در این بخش آگاهی لازم را به جامعه ارائه دهند، تصریح کرد: البرز از پتانسیل بالایی در بخش‌های مختلف برخودار است از این رو دشمنان در نظر دارند با سیاه جلوه دادن این استان مانع بروز و شکوفایی این ظرفیت‌ها شوند.

همچنین در این مراسم محمدرضا عسگری مورودی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه متاسفانه خبر و رسانه جایگاه اصلی خود را در جامعه از جمله استان البرز به دست نیاورده است، گفت: رسانه‌های استان البرز در این منطقه مظلوم واقع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها جزء ضروریات کشور محسوب می‌شوند که باید به این بخش توجه جدی شود، اظهار داشت: در حوزه‌های فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اگر رسانه‌ها پای کار نباشند به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه رسانه بالاتر از این است که تریبون فعالیت‌های تبلیغاتی اشخاص شوند، عنوان کرد: استان البرز بین ۴ زندان محصور شده و حق مردم این منطقه نیست که میزبان ۳۰ هزار زندانی در استان باشند.

اطلاعات بیشتر

  • روتیتر: حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،گفت:
خواندن 667 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1014
بازدید دیروز3634
بازدید این هفته1014
بازدید این ماه63771
کل بازدید1776027

پشتیبانی آنلاین

<