امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

مهمترین وظیفه رسانه ها،فرهنگ سازی اسلامی است
پنج شنبه, 04 شهریور 1395 09:29

مهمترین وظیفه رسانه ها،فرهنگ سازی اسلامی است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:مهمترین وظیفه رسانه ها فرهنگ سازی اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،ضمن تقدیر و تشکر از خبرگزاری مهردر انتشار اخبار فرهنگی گفت:مهمترین وظیفه رسانه ها فرهنگ سازی اسلامی است.

حجت‌الاسلام مسعودی،ادامه داد:رسانه ها راهبردی ترین بلندگوی تبلیغی در عرصه فرهنگ دین می باشند و این امر به شرطی محقق خواهد شد که این رسانه ها با همکاری دستگاه ها و متولیان فرهنگی در مسیر صحیح حرکت کنند.

این فعال فرهنگی در البرز،ادامه داد:در زمان اعراب جاهلی شعراء بلندگوی هر قوم و قبیله بودند وبا سرودن شعر مناقب آنها را به سایر ملل و اقوام معرفی می کردند با آمدن اسلام و اعجاز معنوی قرآن کریماین شعراء در برابر بلاغت آن کم آوردند وامروز رسانه به‌عنوان مهمترین عامل تبلیغ دین و فرهنگ اسلام باشد.

مدیر کل رسانه ای البرز،اظهار کرد:خبرنگاران و حمایت از آنها باید مدنظر مسئولان قرار گیرد چراکه این قشر زحمتکش در تمای عرصه هاو رویداد های کشور از بدو پیروزی انقلاب اسلامی حضوری فعال داشتند.

مسعودی،اذعان کرد:امروز مردم در اقصی نقاط جهان توجه و اقبال بسیار زیادی به فضای مجازی و توسعه فرهنگ دینی در این فضا دارند به همین منظور رسانه ها باید با بستر سازی مناسب در زمینه آگاهی بخشی دینی به مردم گام بردارند.

این دلسوز فرهنگی در البرز،ادامه داد:رسانه ها باید دوشادوش دستگاه فرهنگی  در زمینه توسعه و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی گام بردارند چراکه مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان بر این امر مهم تأکید داشته اند.

وی در ادامه افزود:رسانه ها به راحتی به بسیاری از اقشار جامعه سمت سوی فرهنگی و حتی سیاسی می دهند و این امر مهم به شرطی محقق خواهد شد که رسانه ها هدایت شده و در مسیر تثبیت نظام و توسعه دین گام بردارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،ادامه داد:بسیاری از مردم در غرب و حتی آمریکا با دیدن برنامه های فرهنگی و قرآنی در سانه های ما  به دین اسلام گرایش پیدا کرده اند به همین منظور دشمنان با انداختن پارازیت مردم را از روئیت برنامه های این شبکه ها منع می‌کنند.

 

خواندن 425 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز799
بازدید دیروز2745
بازدید این هفته12178
بازدید این ماه41193
کل بازدید1820710

پشتیبانی آنلاین

<