امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

جنگ نرم،کارآمدترین ابزار دشمن در تغییر فرهنگ و ایدئولوژی ملت هاست
پنج شنبه, 25 خرداد 1396 09:37

جنگ نرم،کارآمدترین ابزار دشمن در تغییر فرهنگ و ایدئولوژی ملت هاست

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:جنگ نرم،کارآمدترین ابزار دشمن در تغییر فرهنگ و ایدئولوژی ملت هاست.

حجت‌الاسلام مسعودی،ادامه داد:دشمنان امروز جنگ سخت یعنی حمله نظامی به سایر ملل را همچون گذشته راه حل مناسبی برای تسخیر فرهنگ و ایدئولوژی ملت ها نمی دانند به همین منظور با بهرگیری از نرم افزار های نوین در حوزه فضای مجازی، جنگ نرم نابرابری را برعلیه ارزش های ملت به‌کار گرفته اند.

این مسئول فرهنگی،تصریح کرد:در جنگ نظامی (جنگ سخت )مقابله رودرو با محدودیت فضا و مکان روبه روست ولی درجنگ نرم بدون محدودیت زمانی و مکانی ارزش ها و فرهنگ یک ملت را آماج حملات خود قرار می دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:باید روحانیون و فعالان عرصه فرهنگی دینی با هوشیاری در حوزه نشر فرهنگ و ارزش های دینی به خوبی نفوذ کرده و با بهرگیری از این شیوه های نوین زمینه جذب آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان را به باورها و مفاهیم ارزشمند دینی فراهم کنند.

مسعودی،اضافه کرد:در همین راستا تبلیغات اسلامی البرز در سال گذشته برگزاری دوره های آموزشی در حوزه فضای مجازی ویژه روحانیون مستقر،مبلغین و مبلغات و بانوان فرهیخته عرصه فرهنگی دینی را در دستور کار خود قرار داده است که برگزاری این دوره ها در سال جاری یکی دیگر از اقدامات این اداره کل در حوزه آگاهی بخشی به این قشر فعال فرهنگی خواهد بود.

مسئول ارشد تبلیغات اسلامی البرز،اضافه کرد:امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی به واسطه اسلام و آموزه های ارزشمند آن است به همین منظور تلاش می‌کنند تا با بهرگیری از ابزار نوین در حوزه رسانه و فضای مجازی باور های دینی مردم را خدشه دار کرده و یأس و ناامیدی را در میان آحاد مردم گسترش داده و آنان را نسبت به نظام و مسئولان بدبین و مأیوس کنند.

حجت‌الاسلام مسعودی،تصریح کرد:ایران اسلامی پشتیبان تمام مظلومین به‌ویژه شیعیان مسلمان در اقصی نقاط جهان است و همین امر منجر به عصابانیت و دشمنی آمریکای جنایتکار و رژیم آل سعود بر علیه نظام اسلامی ما شده است و سعی می‌کنند با بهرگیری از شیوه های مختلف از قبیل جنگ نرم و ترور مردم را از اهداف خود که همان حمایت ازنظام و رهبری است بازدارند ولی غافل از اینند که مردم ما هوشیارند و همه توطئه های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

خواندن 237 بار آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 25 خرداد 1396 09:38
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1769
بازدید دیروز2714
بازدید این هفته10402
بازدید این ماه39417
کل بازدید1818934

پشتیبانی آنلاین

<