امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

200 مؤسسه قرآنی و فرهنگی در استان البرز فعال هستند
یکشنبه, 15 مرداد 1396 12:27

200 مؤسسه قرآنی و فرهنگی در استان البرز فعال هستند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:قرآن راه سعادت و خوشبختی بشیرت را از تاریکی جهل به‌سوی روشنایی مشخص کرده است و هرچه ما بتوانیم در زمینه انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی تلاش کنیم به همان میزان نقش اثرگذار سازمان تبلیغات اسلامی را به‌عنوان یک‌نهاد راهبردی در عرصه فرهنگی دینی به‌خوبی نمود پیدا خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز،تصریح کرد:سازمان تبلیغات اسلامی یک‌نهاد فرهنگی دینی است که می‌تواند با انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اثرگذار جامعه را از انحرافات فکری و اخلاقی تا حدود زیادی نجات دهد.

مسئول ارشد تبلیغات اسلامی البرز،اذعان کرد:هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر، مبلغان اعزامی در مناسبت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی دینی، مؤسسات قرآنی ظرفیت بالای تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه و فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی هستند.

حجت‌الاسلام مسعودی،برگزاری بیش از 550 برنامه قرآنی توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز در سال جاری از قبیل کلاس‌های روخوانی و روانخوانی،محافل انس با قرآن کریم،اجرای همایش‌های مشترک قرآنی با همکاری مؤسسات این استان را اقدامی مؤثر در نهادینه کردن آموزه‌های قرآن کریم برشمرد.

این مسئول فرهنگی، اظهار کرد:نباید از قرآن کریم به‌عنوان یک کتاب زینتی در درون خانواده‌ها و درمناسبت های مختلف از قبیل مراسم عروسی و فاتحه و غیره استفاده کرد بلکه باید با فرهنگ سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار کاری کنیم که مفاهیم ارزشمند این کتاب آسمان به‌عنوان یک قانون در سطح جامعه و خانواده پیاده شود.

مسعودی،گفت:وجود چهار زندان در استان البرز سبب بروز و نشوء آسیب‌های مختلفی از قبیل طلاق،حاشیه نشینی،اعتیاد شده است و همین امر همت و عزم بلند دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی را در برگزاری برنامه‌های اثرگذار دوچندان کرده است و تبلیغات اسلامی با ورد بانوان فرهیخته و روحانیون مستقر به این عرصه تلاش خود را در رفع این معضلات به‌کار گرفته است.

این مسئول، در پایان گفت:باید در هرجایگاه و منصبی که هستم انقلابی عمل کنیم چراکه مدیرت انقلابی و خستگی ناپذیر می تواند گره از بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه بگشاید.

خواندن 478 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 15 مرداد 1396 12:29
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2150
بازدید دیروز1310
بازدید این هفته7964
بازدید این ماه3460
کل بازدید1782977

پشتیبانی آنلاین

<