امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

دشمن با بهرگیری از نرم افزار های نوین عقاید جوانان و نوجوانان را نشانه رفته است
دوشنبه, 27 آذر 1396 08:06

دشمن با بهرگیری از نرم افزار های نوین عقاید جوانان و نوجوانان را نشانه رفته است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:دشمن با بهرگیری از نرم افزار های نوین عقاید جوانان و نوجوانان را نشانه رفته است.

وی گفت:طراحی نرم افزار های چون لاین،تلگرام،واتساپ و غیره توسط دشمنان به هدف گمراه کردن آحاد جامعه اسلامی ما انجام می‌شود ولی متأسفانه بسیاری از مردم از این امر غافلند.

حجت‌الاسلام مسعودی، خاطر نشان کرد:دشمن می داند که عقاید معنوی و اسلامی و احادیث نبوی در ایران اسلامی جوانانی را تربیت می‌کند که گوش به امر ولایت بوده و توطئه های آنان را از استعمار ایران اسلامی نقش بر آب می‌کند لکن امروز به این نتیجه رسیده اند که با بهرگیری از این نرم افزار ها عقاید و روحیات معنوی در افراد جامعه را تضعیف کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد:در بسیاری از موارد بهرگیری از این نرم افزار ها دشمن را از ورشکستگی اقتصادی نجات داده است چرا که عضویت هر فرد ایرانی در این نرم افزار های باعث افزایش درآمد این کشورهای استعمار گر می‌شود کشورهای که بودجه مالی خود را صرف ساخت سلاح کرده و با فروش آن به کشور های همسو و هم جهت با سیاست های خود مردم مظلوم در اقصی نقاط جهان چون یمنی ها را به خاک و خون می کشند.

مسعودی، گفت:خوشبختانه به همت جوانان انقلابی داخل کشور نرم افزاری های چون«سروش،بیسفون پلاس،پیام رسان گب،بله و غیره طراحی شده که بهره گیری از این نرم افزار ها می تواند هم در حفظ اطلاعات شخصی اثر گذار باشد و هم به دشمن کمک مالی و اقتصادی نکند.

این مسئول فرهنگی، گفت:تربیت نیروی انقلابی نشاط روحی و معنوی را در جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت و جامعه به رونق همه جانبه چه در بعد فرهنگی و چه در بعد اقتصادی دست پیدا خواهد کرد و پرورش چنین نیرو های نیازمند عزم ملی مردم و مسئولان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:جامعه ای که در آن جوان معتقد و انقلابی تربیت شود دشمنان دیگر امید به تسخیر عقاید و اراضی آن کشور نخواهند داشت چراکه ذات شجره طیبه یک جوان مقابله با زورگویان و استعماررگان را جزئی از ارزشهای عقیدتی خود می داند.

خواندن 359 بار آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 27 آذر 1396 08:07
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2420
بازدید دیروز3634
بازدید این هفته2420
بازدید این ماه65177
کل بازدید1777433

پشتیبانی آنلاین

<