امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: خدمت صادقانه مسوولان به مردم، مهم ترین گام برای تقویت همدلی و همزبانی در جامعه است.

 

به گزارش تبیان البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری، افزود: معظم له براساس نیاز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی نظامی کشور این نامگذاری ها را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: هنر دولتمردان و مسوولان در معرفی خود به‌عنوان خادمان و خدمتگزاران واقعی ملت است.

مسعودی گفت: نامگذاری سال جدید به تعبیری در استمرار اهداف سال گذشته است و اگر به معنای واقعی کلمه در تمام زمینه ها اجرا شود و دولتمردان خود را خادم ملت و مردم نیز خادمین خود را باور کنند، در پایان سال به نتایح مثبتی دست خواهیم یافت و بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

***دولتمردان الگوی مردم باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز به ضرورت الگو قرارگرفتن مسوولان برای مردم اشاره کرد و گفت: اگر مردم مشاهده کنند که دولت در حوزه مقاومتی پیشرو بوده و از اسراف و تبذیر دوری کرده، مردم آن ها را به‌عنوان الگوی خود قرار می دهند.

وی افزود: صداقت و راستگویی دولت با مردم می تواند بسیاری از قوه های پنهانی مردم را در اختیار دولت قرار دهد همانطور که در هشت سال دفاع مقدس اگر نیروهای مردمی نبودند به نقطه های پیروزی نمی رسیدیم.

مسعودی اضافه کرد: مردم درسی و شش سال تحریم های اقتصادی همراه نظام بودند زیرا درک کردند که دولت تقصیری در حصر اقتصادی و تنگناهای اقتصادی تحمیلی به کشور نداشته است.

وی همچنین به حضور مردم در تمام عرصه ها و در دوران مختلف اشاره کرد و خلق حماسه ۹ دی، ۲۲ بهمن، روز قدس و... را از جمله این حضورها دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرزگفت: با توجه به این ظرفیت بهتر است تا دولت زمینه های استفاده از پتانسیل مردمی را مهیا کند.

خواندن 440 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز23
بازدید دیروز1317
بازدید این هفته23
بازدید این ماه44769
کل بازدید1824286

پشتیبانی آنلاین

<