امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

لزوم ترویج فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا
یکشنبه, 24 دی 1396 16:30

لزوم ترویج فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،گفت: باید فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا به آحاد مردم آموزش داده شود.


به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: اینترنت، یکی از ابزار مهم انتقال فرهنگ اسلامی به جوامع بشری است.
وی گفت: امروز دشمنان نظام و اسلام با بهره‌گیری از اینترنت و کانال‌های خبری هجمه فرهنگی گسترده‌ای را علیه این نظام اسلامی و ارزش‌های آن به راه انداخته‌اند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، تصریح کرد: در کشورهای مثل امریکا، انگلیس و فرانسه و غیر ذالک قوانینی برای محدودیت استفاده شهروندان از اینترنت و تلگرام وضع می‌شود تا به امنیت عمومی و فردی آن‌ها آسیبی ورد نشود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا به آحاد مردم و مسئولان آموزش داده شود و نباید این‌ها ابزاری برای زیر سؤال بردن ارزش‌های نظام اسلامی ما باشد.
وی گفت: توجه به معیشت مردم و تلاش در جهت رفع معضلات اقتصادی یکی از وظایف اصلی مسئولان اجرایی است چراکه این مردم غیرت و حمیت خود را در حمایت از نظام و ولایت بارها نشان داده‌اند.
این مسئول فرهنگی، گفت: نظام اسلامی نظامی است که در آن حمایت از مستضعفان باید سرلوحه برنامه‌های مسئولان قرار گیرد و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بارها بر این مسئله تأکید داشته‌اند.
وی ادامه داد: باید از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا به‌منظور توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و معنوی در جامعه اسلامی بهره کامل را ببریم و نگذاریم که دشمنان نظام و اسلام افکار جوانان و مردم را نسبت به ارزش‌های نظام و مسئولان خدشه‌دار کند.
مسعودی، در پایان گفت: تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره‌های متنوع و جذاب آموزشی در حوزه اینترنت و فضای مجازی ویژه فعالان فرهنگی و اقشار تأثر گذار نقش مهمی را در راستای استفاده بهینه از این کانال انتقال فرهنگ ایفا کرده است.

خواندن 418 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 24 دی 1396 16:31
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2253
بازدید دیروز3634
بازدید این هفته2253
بازدید این ماه65010
کل بازدید1777266

پشتیبانی آنلاین

<