امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل مکارم اخلاق و سبک زندگی اسلامی است
یکشنبه, 15 بهمن 1396 17:17

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل مکارم اخلاق و سبک زندگی اسلامی است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت:حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل مکارم اخلاق و سبک زندگی اسلامی است.

وی گفت:خداوند تمامی صفات و کمالات معنوی را در وجود نازنین حضرت زهرا سلام الله علیها جمع کرده است بزرگتری بانوی دو عالم از لحاظ اخلاق،رفتار فردی و اجتماعی بود.

حجت‌الاسلام مسعودی، خاطر نشان کرد:یکی از القاب خوب حضرت زهرا سلام الله علیها صدیقه بوده است یعنی راستگو،صداقت یکی از خصوصیات بارز هر فرد مومن است که مورد قبول جامعه و آحاد مردم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، فاطمه زهرا سلام الله علیها را بهترین و برترین الگوی تربیت اسلامی برای بانوان مسلمان برشمرد و گفت:سبک زندگی این بانوی بزرگوار ساده زیستی و تربیت دینی را به همه بانوانی که می خواهند فرزندانی مومن و شجاع تربیت کنند را می آموزد.

وی گفت:تا چنین الگو های اخلاقی در جامعه اسلامی وجود دارد خاموش کردن نور اسلام برای دشمنان بسیار سخت و ناممکن خواهد بود چرا که این بانوی شجاع درس زندگی و ایستادگی در مقابل صعوبات زندگی را به بانوان عالم می آموزد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد:این بانوی بزرگوار در تمامی مراحل زندگی یار و غمخوار نبی اکرم (ص) بودند و پدر ایشان را مشاوری مهربان و دلسوز برای خود می دانستند.

مسعودی، ادامه داد:حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی بخشش و ایثار بودند به طوری که هر نیازمند و فقیری که در خانه آن حضرت را می زدند نا امید و مأیوس باز نمی گشتند زمانی که نیازمندی به در خانه این بانوی بزرگ اسلام می آمد و ایشان گردنبد ارزشمند خود را به ایشان می بخشند و با این گردنبد مشکل مالی آن فقیر مرتفع گشته و غلامی نیز آزاد می‌شود.

این مسئول فرهنگی، در پایان گفت:تبلیغات اسلامی البرز با همکاری روحانیون مستقر و هیئت های مذهبی بیش از ۷۵برنامه های فرهنگی را در دهه فاطمیه را برگزار خواهد کرد.

وی سخنرانی در رابطه با شخصیت والا و معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها و بیان ویژگی های اخلاقی ایشان،جلسات پرسش و پاسخ،اجرای گفتمان دینی،محافل قرآنی از قبیل محفل انس و کرسی تلاوت،مداحی و روضه خوانی را از مهمترین این برنامه ها برشمرد.

خواندن 294 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 15 بهمن 1396 17:19
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2225
بازدید دیروز3634
بازدید این هفته2225
بازدید این ماه64982
کل بازدید1777238

پشتیبانی آنلاین

<