امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

تبلیغات اسلامی البرز با تعیین ۱۰ پایگاه مهم و راهبردی با آسیب‌های اجتماعی مقابله می‌کند
سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 14:27

تبلیغات اسلامی البرز با تعیین ۱۰ پایگاه مهم و راهبردی با آسیب‌های اجتماعی مقابله می‌کند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: تبلیغات اسلامی البرز با تعیین ۱۰ پایگاه مهم و راهبردی با آسیب‌های اجتماعی مقابله می‌کند.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: هجمه فرهنگی دشمن به منظور ایجاد یأس و نا امیدی در نسل جوان جامعه است.

وی گفت:دشمن از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با تحریک رژیم بعث و حمله نظامی به ایران اسلامی تلاش می کرد تا انقلاب اسلامی را مهار کند لکن در این حمله نظامی رزمندگان اسلام با نثار خون خوددشمنان را از سرزمین ما بیرون راندند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، ادامه داد:یأس دشمن از حمله نظامی به ایران اسلامی عاملی برای تلاش آنها برای ضربه زدن به عقاید دینی نسل جوان جامعه شده است و تقابل با این هجمه گسترده فرهنگی عزم بلندمسئولان اجرایی و فرهنگی کشور را می طلبد.

وی ادامه داد: باید با نصب العین قراردادن بیانات معظم له در این حوزه که دشمن می خواهد با اشاعه فساد و فحشا جوانان را از نظام اسلامی مأیوس کند همه فعالان عرصه فرهنگی تلاش خود را در راستای مقابله با این هجمه نابرابر به‌کار گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی در سال های اخیر تمام تلاش خود را مقابله همه جانبه با آسیب ها و معضلات اجتماعی قرار داده است، افزود: تبلیغات اسلامی البرز با تعیین ۱۰ پایگاه مهم و راهبردی در حوزه آسیب های اجتماعی مقابله همه جانبه با این آسیب ها را در دستور کار خود قرار داده است.

این مدیر فرهنگی، خاطر نشان کرد:نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی باید از خانه و خانواده شروع شود و همسویی با دستگاه های فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت آنها می تواند در این زمینه کارآمد باشد.

سید عباس مسعودی، گفت:دشمن با بهره‌گیری از توان سربازان فرهنگی خود تلاش خود را برای ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در نسلجوان جام عه به‌کار گرفته است و غفلت مسئولان و متولیان امر فرهنگ صدمات غیر قابل جبرانی به نسل جوان و بالقوه جامعه وارد می‌کند.

خواندن 319 بار آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 14:28
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز420
بازدید دیروز2748
بازدید این هفته3168
بازدید این ماه65925
کل بازدید1778181

پشتیبانی آنلاین

<