امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

برگزاری ۵۰۰ برنامه قرآنی توسط تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۷
یکشنبه, 14 مرداد 1397 07:34

برگزاری ۵۰۰ برنامه قرآنی توسط تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۷

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،از برگزاری ۵۰۰ برنامه قرآنی توسط تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

این مسئول فرهنگی، گفت:این برنامه ها با همکاری موسسات قرآنی و فعالان این عرصه در سطح مساجد، حسینیه ها و ادارات استان البرز برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، یکی از برنامه های موسسات قرآنی البرز را توسعه و ترویج آموزه ها و مفاهیم ارزشمند قرآنی در البرز خاطر نشان کرد و گفت:دارالقرآن تبلیغات اسلامی با توجه به نیاز سنجی مناطق مختلف در این استان این برنامه ها را برگزار کرده است.

وی برگزاری کلاس های قرآنی از قبیل روخوانی و روانخوانی،قرائت،مفاهیم،ترتیل و تفسیر توسط ۱۰۰ موسسه فعال را از اقدامات اثرگذار در راستای توسعه فعالیت ها و برنامه های قرآنی در البرز خاطر نشان کرد.

سید عباس مسعودی،برگزاری همایش ها و برنامه های قرآنی در ادارات و مساجد سطح استان را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای توسعه و ترویج اموزه ها و مفاهیم ارزشمند قرآنی در البرز خاطر نشان کرد.

وی اذعان کرد:دشمنان به دنبال کمرنگ کردن آموزه ها و شعائر دینی در جامعه ما می باشند و از هر فرصتی برای دور کردن نسل جوان جامعه از این آموزه ها بهره می برند به همین منظور تمامی دستگاه ها و فعالان عرصه فرهنگ باید با برنامه ریزی و ارائه راهکار مناسب در این زمینه گام بردارند.

این مسئول، اذعان کرد:جامعه ای که در آن مفاهیم ارزشمند قرآنی به معنای واقعی نهادینه شود این امر منجر به تقویت روحیه معنوی و اعتماد به نفس در افراد آن جامعه خواهد شد.

حجت‌الاسلام مسعودی، ادامه داد:قرآن و مفاهیم ارزشمند آن امید به زندگی، روحیه نشاط و فعالیت را در جامعه تقویت می‌کند و القاء آموزه های قرآنی به نسل جوان جامعه امری لازم و ضروریست.

وی برگزاری برنامه های فرهنگی با توجه به مناسبت های مذهبی از قبیل رمضان،محرم و صفر را از دیگر برنامه های این موسسات در راستای توسعه مفاهیم دینی در البرز برشمرد و گفت:سخنرانی،اجرای گفتمان،جلسات پرسش و پاسخ و برنامه های قرآنی از دیگر برنامه های این موسسات در زمینه توسعه و ترویج آموزه های دینی است.

خواندن 223 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 14 مرداد 1397 07:35
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز825
بازدید دیروز1310
بازدید این هفته6639
بازدید این ماه2135
کل بازدید1781652

پشتیبانی آنلاین

<