امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

گفتمان انقلاب و تبیین دستاورد های نظام اسلامی، راهبرد مهم پایگاه های آسیب های اجتماعی البرز است
چهارشنبه, 05 دی 1397 08:57

گفتمان انقلاب و تبیین دستاورد های نظام اسلامی، راهبرد مهم پایگاه های آسیب های اجتماعی البرز است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، در جلسه پایگاه های آسیب های اجتماعی البرز که امروز سه شنبه ۴ دیماه ۹۷ در پیاگاه سهرابیه کرج برگزار شد، بر تشریح دلایل شکل گیری انقلاب اسلامی و دستاورد های آن برای نسل جوان تأکید کرد.

سید عباس مسعودی، گفت:شاساندن انقلاب و ودلایل شکل گیری آن به نسل جوان جامعه می تواند گره گشای بسیاری از ابهامات آنها در رابطه با نظام اسلامی و ارزش های آن باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد: جوانان ما باید به خوبی با ماهیت پست رژیم فاسد شاهنشاهی آشنا شده و دلایل شکلگیری انقلاب اسلامی و حرکت های انقلابی را به خوبی درک کنند و این مهم یکی از وظایف مهم دستگاه های فرهنگی و فعالان این عرصه است.

وی گفت:امروز دشمنان نظام و انقلاب از داخل مرز ها و بیرون مرزها تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را در اذهان عمومی به‌ویژه نسل جوان جامعه ناکارآمد جلوه دهند به همین منظور تبیین حرکت های انقلابی و چگونگی شکل گیری آن به رهبری حضرت امام (ره) برای نسل جوان جامعه می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات باشد و این امر در تربیت نسل انقلابی جوان جامعه اثرگذار است

سید عباس مسعودی،گفت:انقلاب اسلامی هم با هجمه های داخلی روبه روست و هم با هجمه های خارجی لکن در این میان رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مد ظله العالی گره گشایی بسیاری از مشکلات و معضلات بوده و نقش دستگاه های فرهنگی بیشتر از گذشته نمود پیدا می‌کند.

این مسئول فرهنگی، تصریح کرد:دشمنان به دنبال کمرنگ کردن صبغه اسلامی در نظام انقلابی ما هستند و مقابله قاطع و اصولی با هجمه های آنها یکی از وظایف مهم دستگاه های فرهنگی و رسانه ها است.

حجت‌الاسلام مسعودی،ضمن اشاره به برگزاری دوره آموزشی رسانه و فضای مجازی برای مدیران پایگاه های آسیب های اجتماعی در البرز،گفت:همکاری فعالان فرهنگی با رسانه های می تواند در مقابله با هجمه های نابرابر دشمن در این حوزه و فضای مجازی اثرگذار باشد.

خواندن 157 بار آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 05 دی 1397 08:57
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز864
بازدید دیروز1310
بازدید این هفته6678
بازدید این ماه2174
کل بازدید1781691

پشتیبانی آنلاین

<