امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

نقش تبلیغات اسلامی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی
چهارشنبه, 12 دی 1397 10:42

نقش تبلیغات اسلامی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،  امید سبزعلی ،رییس روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، اقدامات و فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی البرز را در راستای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی تشریح و تبیین کرد.

وی ضمن اینکه انقلاب اسلامی را مایه عزت و اقتدار مظلومان عالم برشمرد، ادامه داد: تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی زیر نظر مقام معظم رهبری  مدظله العالی فعالیت ها و برنامه های اثرگذاری را در راستای تبیین و روشنگری اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان ایفا می کند.

رییس روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ، اعزام روحانی توانمند در حوزه تاریخ اسلام و انقلاب به مساجد و حسینیه های استان را از اقدامات مهم تبلیغات اسلامی ذکر کرد و گفت:تشریح و تبیین دلایل شکل گیری انقلاب اسلامی ،بیان مراحل رشد و توسعه آن ،مقابله با تحریم ها ،توسعه موشکی ،فناوی های نوین در حوزه نانو و غیره را از موضوعات مهم سخنرانی های روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی  خاطر نشان کرد.

سبزعلی ،گفت:هیج نظامی در جهان قدرت تحمل این همه تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا و ایادی دست نشانده اش  را ندارد لکن ایران اسلامی با رهبری حکیمانه معظم له توانست از این تحریم ها به عنون یک فرصت استفاده کرده و مراحل رشد و توسعه خود را در بسیاری از زمینه ها بپیماید.

وی اجرای گفتمان انقلاب با همکاری روحانیون مستقر در سطح مساجد ،مدارس و دانشگاه ها را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای بیان مراحل رشد و توسعه انقلاب برای نسل جدید برشمرد.

امید سبزعلی ،رشد و توسعه انقلاب را در گرو عزم راسخ و همت بلند مسئولان برشمرد وگفت:بیانات و رهنمود های مقام معطم رهبری بهترین الگو و اسوه مسئولان در رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی است .

وی برگزاری نشست خبری ویژه مدیران به منظور تشریح و تبیین اهداف پیروزی انقلاب اسلامی ،جلسات پرسش و پاسخ ،بیان نقش انقلاب در شکلگیری انقلاب های منطقه ای ،نفوذ فرهنگی و استراتژیکی ایران اسلامی در کشورهای منطقه ،نقش مهم ایران اسلامی در سرکوبی تروریست های داعش و غیره را از موضوات مهم برای بیدار گری نسل جوان جامعه توسط سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

روابط عمومی تبلیغات اسلامی ،برگزاری ویژه برنامه های قرآنی را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در روشنگری انقلاب اسلامی و جذب  حداکثری به ارزش های عالی انقلاب و مفاهیم ارزشمند قرآنی برشمردند.

وی هماهنگی با سایر دستگاه را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی البرز در راستای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در البرز خاطر نشان کرد.

 

خواندن 160 بار آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 12 دی 1397 10:42
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز331
بازدید دیروز2303
بازدید این هفته8448
بازدید این ماه3944
کل بازدید1783461

پشتیبانی آنلاین

<