امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

اجرای ۵۵۰ برنامه فرهنگی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان البرز
چهارشنبه, 08 اسفند 1397 13:56

اجرای ۵۵۰ برنامه فرهنگی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان البرز

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: تاکنون 550 برنامه فرهنگی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان البرز اجرا شده‌است و این برنامه‌ها تا فروردین 98 ادامه خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز امروز در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل از اجرای ۵۵۰ برنامه فرهنگی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان البرز خبر داد.
وی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با همکاری روحانیون مستقر، مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی دینی این استان، ۵۵۰ برنامه فرهنگی باهدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مناطق شهری و روستایی استان البرز اجرا کرد.
حجت‌الاسلام مسعودی، تبیین و تشریح راهبردها و منویات مقام معظم رهبری در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه کشور ویژه قشر جوان و نوجوان استان البرز، برگزاری گفتمان انقلاب ویژه نسل جوان در مدارس استان البرز، جلسات پرسش و پاسخ در مساجد، دانشگاه‌ها و محافل قرآنی این استان را از مهمترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها تا فروردین ۹۸ با همکاری تبلیغات اسلامی در تمام نقاط استان البرز ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: دشمن تلاش می‌کند تا آحاد جامعه به‌ویژه جوانان را نسبت به نظام و آینده آن مأیوس کند به همین منظور باید تلاش کنیم تا جوانان با دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هویت بخشی این انقلاب به مستضعفان؛ آشنا شوند و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید فروگذار کرد.
سیدعباس مسعودی، انقلاب اسلامی را مایه عزت و اقتدار ایران برشمرد و افزود: یکی از شاخصه‌های بارز حکومت و نظام اسلامی ایران توکل به خداوند متعال و اقتدار بدون وابستگی به قدرت‌های بیگانه است.
وی پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی باوجود تمام تحریم‌های ظالمانه را خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و عنوان داشت: مسئولان باید با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی تمام تلاش خود را در راستای رشد و توسعه انقلاب اسلامی ایران به‌کار گیرند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، توجه به معیشت و توسعه فرهنگ ناب محمدی (ص) را یکی از موارد مهم در کشور دانست و یادآور شد: مسئولان باید باهمت و عزمی راسخ در حمایت از دستگاه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ مقاومت و عزت مداری گام بردارند.

خواندن 211 بار آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 08 اسفند 1397 13:58
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1050
بازدید دیروز1310
بازدید این هفته6864
بازدید این ماه2360
کل بازدید1781877

پشتیبانی آنلاین

<