امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

رونق تولید، راهبردی مهم در راستای توسعه اقتصادی کشور است
یکشنبه, 25 فروردين 1398 09:34

رونق تولید، راهبردی مهم در راستای توسعه اقتصادی کشور است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، امروز در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: رونق تولید، راهبردی مهم در راستای توسعه اقتصادی کشور است و هرساله مقام معظم رهبری مدظله‌العالی با توجه به اقتضائات کشور نامی را برای سال در نظر می‌گیرند که نشان از تیزبینی و دوراندیشی معظم له نسبت به کشور و آینده آن دارد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، افزود: این نام‌گذاری با توجه به وضعیت اقتصادی کشور راهبردی مهم در راستای رشد اقتصادی کشور و همچنین بی‌اثر کردن تحریم‌های اقتصادی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، تصریح کرد: نام‌گذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید می‌تواند در اشتغال‌زایی نسل جوان جامعه، کاهش سطح آسیب‌ها و معضلات اجتماعی اثرگذار باشد.

مسعودی، خاطرنشان کرد: نگاه عمیق به رونق تولید تعیین‌کننده مسئولیت مردم و دست‌اندرکاران نظام در حوزه مسائل اقتصادی کشور است و نام‌گذاری سال‌های اخیر توسط معظم له با عناوین مختلف به‌طور مستقیم و غیرمستقیم با مسائل اقتصادی کشور و توسعه همه‌جانبه آن مرتبط است.

وی گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب با هر وسیله و راهکار تلاش می‌کنند تا مردم را از نظام و مسئولان ناامید و مأیوس کنند به همین منظور باید با عمل به منویات معظم له و تلاش و همت مضاعف تلاش خود را بیش از بیش در راستای رشد و اعتلای همه‌جانبه انقلاب اسلامی به‌کار گیریم.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، گفت: رونق تولید؛ اشتغال‌زایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد را در پی خواهد داشت و این امر به شرطی محقق خواهد شد که همه مسئولان با عزم راسخ و همت مضاعف در زمینه تحقق شعار سال گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز اذعان کرد: امروز زبونی و خاری دشمنان نظام و انقلاب را می‌توان در تحریم نهاد انقلابی و شجاع سپاه پاسداران دید به همین منظور همه آحاد جامعه باید با حمایت همه‌جانبه از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به دشمنان قسم‌خورده این نظام اسلامی ثابت کنند که تا آخرین قطره خونمان از نظام و رهبری حمایت خواهیم کرد.

خواندن 227 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 25 فروردين 1398 09:40
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز1201
بازدید دیروز3634
بازدید این هفته1201
بازدید این ماه63958
کل بازدید1776214

پشتیبانی آنلاین

<