امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

تشریح عملکرد روابط عمومی  تبلیغات اسلامی البرز در رمضان 1398
پنج شنبه, 19 ارديبهشت 1398 08:24

تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در رمضان 1398

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ، امید سبزعلی ، مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، عملکرد روابط عمومی این اداره کل را  در رمضان المبارک سال جاری را تشریح و تبیین کرد.

وی یکی از فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را حمایت همه جانبه از نحوه اجرای برنامه های فرهنگی ویژه این ماه مبارک و رسانه ای کردن آنها خاطر نشان کرد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی، پوشش محافل قرآنی از قبیل محفل انس ،مراسم جزء خوانی ،تفسیر و تحلیل قصه های قرآن کریم را از برنامه های مهم این روابط عمومی در ارتباط گیری با رسانه های استان البرز خاطر نشان کرد.

وی گفت:توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی در فضای مجازی یکی از اقدامات مهم روابط عمومی  در راستای جذب اقشار مختلف جامعه به ارزش ها و شعائر دینی است.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،گفت:خوشبختانه این روابط عمومی در ارتباط وثیق با رسانه های مهم استان از قبیل خبرگزاری مهر ،ایرنا ،تسنیم ،ایکنا ،ایسنا ،کیهان ،همشهری ،روزنامه پیام سپیدار نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های قرآنی و فرهنگی در استان البرز ایفا کرده است.

وی ادامه داد:ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب به منطور توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی در استان البرز به منطورایجاد تحول فرهنگی و جذب جوانان به ارزش ها و شعائر دینی می باشد به همین منظور تلاش در راستای رسانه ای کردن این برنامه های یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها است. 

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،از دیگر اقدامات روابط عمومی را برپایی نشست خبری با صدا و سیمای استان به منظور تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی با اشاره با عملیات مشترک ماه مبارک رمضان که دوره های آن قبل ار این ماه مبارک برگزار شد، گفت:تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به دستور العمل ارسالی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ویژه اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان یکی از وظایف مهم روابط عمومی است.

خواندن 174 بار آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 19 ارديبهشت 1398 09:20
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز3407
بازدید دیروز3778
بازدید این هفته16189
بازدید این ماه62530
کل بازدید1774786

پشتیبانی آنلاین

<