امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ،ولایتمداری و وحدت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید
شنبه, 11 خرداد 1398 07:44

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ،ولایتمداری و وحدت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،   امید سبزعلی ،رییس حوزه ریاست و روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،گفت:حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ،ولایتمداری و وحدت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم استان و نقش مهم تبلغیات اسلامی البرز در این حماسه پرشور تعهد و پایبندی مردم و جوانان به نظام و ولایت را یکی از آثار مهم این حماسه تاریخی در البرز خاطر نشان کرد.

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،گفت:دشمنان نظام و انقلاب در هفته های اخیر سعی کردند با تهدید و ارعاب و راه اندازی جنگ رسانه ای در دل مردم و مسئولان ایجاد رعب کنند. فارغ از اینکه این اقدامات نه تنها روحیه و باور مردم را نسبت به ارزش ها و شعائر دینی تضعیف نمی کند بلکه بالعکس مردم را نسبت به آمریکا و جنایت های ظالمانه آن در منطقه آگاه تر و نفرت و انزجارآنها را دو چندان می کند.

امید سبزعلی، ادامه داد:آمریکا و ایادیش در منطقه با اقدامات تروریستی سوریه ،عراق و یمن را آماج حملات خود قرار داده اند و به بهانه مبارزه با تروریسم که خود آنها منشأ شکل گیری ان در منطقه می باشند ولی بحمد الله در هیچ یک از اقدامات خود نه تنها نتیجه ای نگرفتند بلکه روز به روز ضعیف تر و نفرت و انزجار مسلمانان از انها و سیاستشان در خاورمیانه بیشتر شده است. 

وی یکی از نعمت های بزرگ الهی بر ایران اسلامی را نعمت ولایت برشمرد و گفت:بحمد الله با رهبری حکیمانه و پیروی از منویات ایشان این نطام اسلامی روزه به روز پله های پیشرفت و ترقی را یکی بعد از دیگری خواهد پیمود و خود مستشاران سیاسی و نطامی انها هر گونه حمله نطامی به ایران اسلامی را فرو رفتن در باتلاقی می دانند که بیرون آمدن از ان برای آنها نا ممکن خواهد بود.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی ،حضور هیئت ها ،موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی دینی را از اقدامات مهم روابط عمومی در برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی روز جهانی قدس در البرز خاطر نشان کرد.

خواندن 129 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 11 خرداد 1398 10:16
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2061
بازدید دیروز1564
بازدید این هفته8368
بازدید این ماه54709
کل بازدید1766965

پشتیبانی آنلاین

<