امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

برگزاری 650 برنامه فرهنگی ویژه اوقات فراغت توسط روحانیون مستقر البرز
شنبه, 18 خرداد 1398 09:32

برگزاری 650 برنامه فرهنگی ویژه اوقات فراغت توسط روحانیون مستقر البرز

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،  امید سبزعلی ،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری  650 برنامه فرهنگی ویژه اوقات فراغت توسط روحانیون مستقر البرز خبر داد.

امید سبزعلی ، گفت:تبلیغات اسلامی با همکاری این روحانیون در مناطق شهری و روستایی اقدام به برگزاری این برنامه ها در سطح استان البرز می کند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،سخنرانی با مضمون و محتوای اثرگذار با توجه به مناسبت ها ی ملی و مذهبی ،تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ،نماز جماعت ،کلاس های روخوانی و روانخوانی ،تفسیر ،بیان احکام شرعی و اخلاق اسلامی ،مسابقات کتابخانی ،جلسات پرسش و پاسخ ،مشاوره دینی ،کلاس هایی تقویتی ریاضی، عربی ، کمک به نیازمندان محل با همکاری خیرین ،برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی ،برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی ،برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل فوتسال ،والیبال ،تنیس و دوچرخه سواری را از مهمترین برنامه های این روحانیون در مناطق مختلف استان البرز خاطر نشان کرد.

وی یکی از اهداف مهم تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را مشارکت حداکثری نسل جوان جامعه در برگزاری برنامه های فرهنگی دینی خاطر نشان کرد و گفت:باید جوانان را به ارزش ها و شعائر دینی جذب و سکان برگزاری این برنامه را به جوانان فعال و انقلابی در محله ها و مناطق مختلف استان سپرد چراکه همین مشارکت روحیه مسئولیت پذیری را نسبت به نطام و جامعه در جوانان تقویت می کند.

سبزعلی ،از دیگر راهبرد های مهم تبلیغات اسلامی در نسل جوان را تقویت باورها وشعائر دینی نسبت به اسلام و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد.

وی شناساندن شاخصه های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ساخت پهباد ،سلول های بنیادی ،نانو،پتروشیمی ،موشک های نقطه زن و غیره را در تربیت نسل انقلابی و مومن مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،گفت:توسعه همه جانبه انقلاب اسلامی با وجود این همه تحریم های ظالمانه و تبدیل شدن ایران اسلامی به یک ابرقدرت در منطقه و تقویت روحیه امید به آینده از جمله مباحثی است که در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه روحانیون مستقر البرز است.

خواندن 128 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 18 خرداد 1398 09:33
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2206
بازدید دیروز1564
بازدید این هفته8513
بازدید این ماه54854
کل بازدید1767110

پشتیبانی آنلاین

<