امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

برگزاری 40 کلاس دوره آموزشی ویژه گام دوم انقلاب اسلامی توسط تبلیغات اسلامی البرز
چهارشنبه, 29 خرداد 1398 08:35

برگزاری 40 کلاس دوره آموزشی ویژه گام دوم انقلاب اسلامی توسط تبلیغات اسلامی البرز

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،   امید سبزعلی ،مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز ،در نشست همکاری فرهنگی با اداره کل تبلیغات اسلامی البرز و شرکت توزیع برق استان که با حضور مدیران دو دستگاه برگزار شده بود از استقبال مدیران ادارات کل استان البرز به منطور برگزاری دوره اموزشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ویژه مدیران و کارشناسان خبر داد.

وی گفت :اداره کل تبلیغات اسلامی در نظر دارد با همکاری ادارات استان و بهره گیری از پتاسیل این دستگاه همزمان با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، شاخصه های رشد و توسعه و بالندگی جمهوری اسلامی ایران را برای آحاد جامعه بویژه نسل جوان را تبیین و تشریح کند.

امید سبزعلی ،انقلاب اسلامی را مایه عزت و اقتدار ایران در طول اعصار و دورانها برشمرد و گفت:با کمی تحلیل و سفر به نواحی مختلف کشور می توان عزت و عظمت این انقلاب تاریخی را در رشد و بالندگی مناطق محروم کشور برشمرد مناطقی که حتی از نعمت برق و جاده محروم بودند و امروز روستاها وشهرها به عنوان مثال  در دورترین نقاط توسعه پیدا کرده اند.

وی گفت:جوانان باید به خوبی نسبت به شاخصه های بارز جمهوری اسلامی ایران در رشد علمی کشور توجه ویژه داشته باشند آمار بالای تحصیل کرده ها در مقاطع مختلف تحصیلی، لیسانس ،فوق لیسانس و دکترا همه و همه مدیون این انقلاب مردمی است.

وی توان کشور در ساخت پهباد های پیشرفته که فناوری ساخت و تولید آن فقط در اختیار عده ی کمی از کشورهای دنیا است و امروز همین پهباد ها کاووسی برای آمریکا و ایادیش در منطقه شده است به طوریکه به راحتی ناو هواپیمابر امریکا با تسلیحات و شماره ردیف هواپیماهای انها  رارصد می کند ناشی از توان جوانان متخصصی است که از دل این انقلاب پرورش یافته اند.

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، با اشاره به اینکه اداره کل تا کنون بیش از40 کلاس آموزشی گام دوم انقلاب اسلامی را ویژه اقشار تأثر گذار در البرز برگزار کرده است، گفت:این اداره کل آمادگی برگزاری این دوره های آموزشی ویژه ادارات کل و ادارات شهرستانی درسطح استان را دارد.

وی گفت:راهبرد تبلیغات اسلامی البرز نیاز سنجی و برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی ویژه اقشار تأثر گذار به منطور تربیت نسل انقلابی و مومن است.

سبزعلی ، در ادامه برگزاری دوره های آموزشی گام دوم انقلاب اسلامی را در تجهیز نسل جوان جامعه به دو بال معنویت و علم مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد.

وی بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ،توسعه همه جانبه کشوردر زمینه های مختلف علمی ،خودکفایی ،استقلال، آزادگی ،مقاومت و غیره را از موضوعات شاخص در این دوره ها ذکر کرد.

خواندن 257 بار آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 29 خرداد 1398 08:35
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز163
بازدید دیروز2697
بازدید این هفته9167
بازدید این ماه55508
کل بازدید1767764

پشتیبانی آنلاین

<