امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

خبرنگاران وام دار کسی نباشند/ رویکرد مهر به اخبار مسئولانه است
شنبه, 22 فروردين 1394 09:14

خبرنگاران وام دار کسی نباشند/ رویکرد مهر به اخبار مسئولانه است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اثرگذاری رسانه ها در تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت گفت: رسانه ها نباید وام دار کسی بوده و به اتفاقات نگاه صنفی داشته باشند.

 

به گزارش تبیان البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری مهر استان البرزبا تبریک سالرزو میلاد فرخنده دخت مطهر رسول خدا (ص)، ترویج سیره فاطمی در بین دختران و زنان را ضامن حفظ جایگاه خانواده و ارزشهای اسلامی دانست.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تاثیر و نقش رسانه ها در موضوعات و حوزه های مختلف گفت: نقل صادقانه و موثق اخبار و اتفاقات از ارکان اصلی فعالیت خبری است و رسانه هایی که به این ابزار مجهز باشند مورد اعتماد مردم و مسئولان هستند.

وی امانتداری، اخلاق مداری، صداقت، سرعت در اطلاع‌رسانی و تلاش برای آگاهی بخشی عموم جامعه نسبت به امور جاری کشور را از وظایف خطیر اصحاب رسانه دانست و از رسانه ها خواست در این مسیر حرکت کنند.

حجت‌الاسلام مسعودی با بیان اینکه صداقت عنصر کلیدی در نقل اخبار است و خبرگزاری مهر نیز در این زمینه پیشتاز است، اظهار داشت: به نظر می رسد آنچه اخبار این خبرگزاری را مورد وثوق قرار داده رویکرد مسئولانه به موضوعات و اخبار است که مرجع معتبری برای مسئولان به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز،با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" گفت: وظیفه خبرنگاران و رسانه ها در انعکاس درست اخبار و عملکردها سنگین تر شده است. اما پیش از رسانه ها، دولتمردان باید با عملکردشان، خدمتگزاری خود به مردم را اثبات کنند.

وی تاکید کرد: به واقع وظیفه اصلی به دوش دولتمردان و مسئولان است و رسانه ها با انعکاس و انتشار عملکردها، اعتماد مردم به مسئولان را تقویت می‌کنند.

وی افزود: مردم به خوبی نشان داده اند که در بسیاری امور جلوتر از مسئولان بوده و پیام ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا می‌کنند. بنابراین
لازم است قدر این مردم را بدانیم و در خدمت به آنها صادق و مسئول باشیم.

پرهیز از نگاه صنفی در عرصه خبر

حجت‌الاسلام مسعودی با بیان اینکه خبرگزاری ها و سایر رسانه ها نقش موثری در اثبات خدمتگزاری مسئولان و اعتمادسازی بین مردم ایفا می‌کنند و تقویت کنندههمدلی و همزبانی بین این دو بخش هستند، تصریح کرد: این کار جز با اخبار صادقانه ممکن نخواهد بود و خبرنگاران نباید وام دار کسی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه سخنانش، رسانه ها را به پرهیز از نگاه صنفی به رویکردها و اخبار توصیه کرد و عملکرد خبرگزاری مهر را در این حوزه ستود.

وی در ادامه گفت: با سیری میان مردم درمی یابیم که بسیاری از انحرافات سیاسی و دینی در جامعه به سبب بی اطلاعی مردم رخ داده و رسانه ها با رعایت ملاحظات امنیتی، در افزایش آگاهی های مردم و کاهش ناهنجاریهای بخش های مختلف نقش غیرقابل انکاری دارند.

حجت‌الاسلام مسعودی تکلیف رسانه ها را سنگین خواند و از آنها خواست برای کمک به توسعه استان و تحقق اهداف عالی نظام تلاش کنند.

اطلاعات بیشتر

  • روتیتر: حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی گفت:
خواندن 389 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز439
بازدید دیروز1317
بازدید این هفته439
بازدید این ماه45185
کل بازدید1824702

پشتیبانی آنلاین

<