امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن،عامل اصلی استیلای سیاسی و اقتصادی است
سه شنبه, 12 مرداد 1395 07:35

غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن،عامل اصلی استیلای سیاسی و اقتصادی است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن،عامل اصلی استیلای سیاسی و اقتصادی است.

به گزارش تبیان البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،ضمن گفتگوی خبری گفت: غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن،عامل اصلی استیلای سیاسی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام مسعودی،یادآور شد:باید تلاش کنیم که فرهنگ ناب محمدی به معنای واقعی در جامعه اسلامی ما نهادینه شود چراکه غفلت از این امر مهم منجر به استیلای فرهنگی دشمن بر ارزش های اصیل ما خواهد شد.

این فعال فرهنگی در البرز،خاطر نشان کرد:دشمنان سعی می‌کنند با تغییر در باورها و ارزش های یک ملت استیلای خود را چه در زمینه اقتصادی و چه در زمینه فرهنگی به ثمر برسانند تا عزم و اراده ملی را در آن ملت ریشکن کرده و بتوانند به اهداف خود که همان استثمار ملت ها در طول تاریخ بوده است، دست یابند.

مسعودی،خاطر نشان کرد:امروز دشمنان نظام اسلامی ما سعی دارند با تمسخر و استهزاء مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور بویژه در رسانه های خود آنان را در دید مردم کشور بد جلوه بدهند که ما باید با فعالیت فرهنگی و بهرگیری از شعار اقدام و عمل توطئه های آنان را نقش بر آب کنیم.

این فعال رسانه ای در البرز،یادآور شد:دشمنان با یک شبیخون فرهنگی همه جانبه چه در حوزه فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای باور های اصیل را ما هدف آماج خود قرار داده اند و متأسفانه حضور بعضی از جوانان پسر و دختر با پوشش نامناسب در معابر عمومی و پارک ها حکایت از این امر مهم دارد.

این مسئول فرهنگی، گفت:دشمن سعی می‌کند با بهرگیری از شیوه های جذاب و دلنشین جوانان و نوجوانان ما را از ارزش های اسلامی دور کنند به همین منظور دستگاه فرهنگی با همکاری دستگاه های اجرایی کشور باید با شناخت نقاط قوت و ضعف و با بهرگیری از توان تبلیغی بالا فرهنگ ریشه دار اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

این دلسوز فرهنگی در البرز،یادآور شد:عامل اصلی بقای این نظام اسلامی باورها و ارزش های است که این ملت غیور دارند و اگر دشمن در تهاجم فرهنگی همه جانبه موفق به انحراف این باور ها و ارزش ها  شود آن روز روز استیلای سیاسی و اقتصادی دشمنان نظام خواهد بود.

وی گفت:همه آحاد جامعه بویژه دستگاه های فرهنگی باید برای مبارزه همه جانبه با تهاجم فرهنگی دشمن عزم خود را جزم کرده و نگذارند که این باورهای غلط و جاهلی مدرن جانشین فرهنگ ریشه دارناب محمدی که برگرفته از قرآن وآموزه های آن است،شود.

حجت‌الاسلام مسعودی،در پایان گفت:در طول دوران ها اسلام عامل اصلی تقویت عزم و اراده در اشخاص بوده و در صورت عدم توجه به این امر مهم و تبلیغ اصولی آن ضعف و سستی در بین اقشار جامعه رشد یافته و آن جامعه از لحاظ اقتصادی ضعیف و وابسته خواهد شد به همین منظور همه ما باید با درنظر گرفتن شعار مقام معظم رهبری با همت مضاعف در راستای توسعه این فرهنگ ناب گام برداریم.

خواندن 580 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز828
بازدید دیروز2745
بازدید این هفته12207
بازدید این ماه41222
کل بازدید1820739

پشتیبانی آنلاین

<