امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین الگوی اخلاقی برای دختران جوان هستند
پنج شنبه, 14 مرداد 1395 11:00

حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین الگوی اخلاقی برای دختران جوان هستند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین الگوی اخلاقی برای دختران جوان هستند.

به گزارش تبیان البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،ضمن عرض تبریک به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر،گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین الگوی اخلاقی برای دختران جوان هستند.

مسعودی،ادامه داد:حضرت معصومه سلام الله علیها الگوی پاکی و طهارت نفس بودند و با توجه به پایین بودن سن ایشان از فضیلت های ولایی برخوردار بودند همچنانکه برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا علیه السلام فرمودند؛من زار معصومه بقم کمن زارنی.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،تصریح کرد:این بانوی بزرگوار از جایگاه بسیار بالایی در نزد خداوند متعال برخوردار بودند همچناکه برادر بزرگوارشان فرموده اند؛که در کنار مرقد این بانوی بزرگوار طلب مغفرت و شفاعت کنید(یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه)

حجت‌الاسلام مسعودی،خاطر نشان کرد:ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سال ۱۷۳ هجری شادی وصف ناپذیری را برای مادر و برادر بزرگوار ایشان و خاندان اهل بیت علیهم السلام به ارمغان آورده بود.

این فعال فرهنگی در البرز،اضافه کرد:حضرت موسی بن جعفر علیه السلام دختران زیادی داشت ولی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از جایگاه بسیار بالایی نسبت به سایر دختران برخوردار بودند چراکه پاکی و طهارت نفس این بانوی بزرگوار به روح و روان این خاندان مقدس صفا و جلای خاصی می دادند.

مسعودی،افزود:حضرت فاطمه معصومه در گرانبهایی بودند که خداوند متعال پاکی و طهارت نفس، تواضع وخشوع در مقابل پروردگال متعال،علم و معرفت را یکجا در درون ایشان جمع کرده بودند.

این تحلیل گر مسائل فرهنگی در البرز،ادامه داد:حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از چنان جایگاهی در نزد خداند متعال برخودارند که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برخوردارند.

ایشان یادآور شدند:حضرت معصومه سلام الله علیها همانند حضرت زهرا سلام الله علیها با دلایل متقن و موثق و بابهرگیری از از احادیث نبوی ولایتعدی اهل بیت علیهم السلام را برای مردم تبیین و اثبات می کردند.

حجت‌الاسلام مسعودی، گفت: حضرت معصومه (س) از سرزمین حجاز برای دیدار شفیع مسلمانان در روز جزا حضرت رضا علیه السلام عازم طوس شد تا یار و یاور ایشان باشند ولی در نزدیکی ساوه کنونی در یک جنگ نابرابر بستگان و برادر بزرگوارشان به شهادت می رسند و حضرت را با سم مسموم کرده و بعد از ۱۶ روزدر شهر مقدس قم شهید می شوند و هم اکنون بارگاه مطهر ایشان پناهگاهی برای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند.

خواندن 485 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز921
بازدید دیروز2745
بازدید این هفته12300
بازدید این ماه41315
کل بازدید1820832

پشتیبانی آنلاین

<